Takk for at du påpeker noen problemer som kan oppstå, Lars

. Jeg vil prøve å utdype dem her.
Jeg har prøvd å aktivere varsling slik at jeg skal få tilsendt varsling om alle innlegg, men får bare varsel unntaksvis.
Det kan hende at noen av varselinnstillingene dine ikke er i henhold til det som står i den nye
bruksanvisningen 
. Jeg har for øyeblikket aktivert varsel for alle underfora, slik som beskrevet, og har ikke registrert at jeg íkke har fått varsel mens jeg burde fått det. En annen grunn kan være at du ikke har logget deg inn hver gang du sjekket et varsel, slik det står i andre ledd ved 'N.B.' i bruksanvisningen.
Videre fungerer ikke linken man kan trykke på i varslingsmailen, da ender man bare opp med "The page cannot be found". Ved lesning av varselet i ren tekst fungerer ikke æ,ø,å ("v=E6rt oppe i ca 9 m=E5neder").
Begge feil har samme grunn: avvikende bokstaver blir ikke kjent igjen. Derfor får man slike rære betegnelser og linkene blir også ødelagt. Jeg tror det har noe å gjøre med hvordan bokstavene blir 'kodert'. Hos meg oppstår ikke denne feilen, og jeg har lest varslene med webmailgrensesnittene Hotmail, SquirrelMail, Horde og RoundCube. De norske bokstavene vises som vanlig og linkene fungerer. Kanskje du har mulighet til å skru på 'rich text' i e-postleseren din, bland evt flere opsjoner.
Jeg håper at Lars og evt andre som opplever samme problem har nytte av svaret.