Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
tir 22 mai 2012, 23:25:02

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
95248 innlegg i 8928 emner av 3325 medlemmer
Nyeste medlem: terjene
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Styret informerer  |  Emne: Bemanning av Norbrygg stand under ØlOgMat festival i Oslo 17. til 21. Juni 0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet. « forrige neste »
avstemning
Spørsmål: Har du lyst å være frivillig under Øl- og Matfestivalen?  (Avstemning er avsluttet: tor 18 jun 2009, 13:53:20)
Ja, jeg blir med mye - 1 (6.7%)
Ja, jeg kan være med lite grann - 4 (26.7%)
Vet ikke - 1 (6.7%)
Nei, jeg har ikke anledning - 9 (60%)
Nei, det vil jeg ikke gjøre en innsats for - 0 (0%)
Stemmer totalt: 15

Sider: 1 2 [3]  Alle Skriv ut
Skrevet av Emne: Bemanning av Norbrygg stand under ØlOgMat festival i Oslo 17. til 21. Juni  (Lest 2665 ganger)
gustavf
Dommerkomité
*
Innlogget Innlogget
Lambertseter, Oslo

Vis profil WWW
« Svar #30 på: lør 20 jun 2009, 23:48:20 »

Veldig bra dag på standen i dag. Været var ikke helt på topp, men det var ganske mye folk allikevel. Det virker som det er ganske mange som brygger kit og som gjerne vil vite mer om ølbrygging.

Brygging + undervisning + drikking er forøvrig en krevende kombinasjonsøvelse.
Loggført

Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
bidland
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Oslo

Vis profil
« Svar #31 på: man 22 jun 2009, 08:39:27 »

Det ble en fin dag i Sofienbergparken på søndag. Standen var bemannet av Grove, Riis'en og meg. Mange interesserte var innom og kjente på godlukta fra Dunkelweizenbrygget som Riis'en hadde komponert.  Vi fikk vervet noen medlemmer, og på kvelden ble utstyret fra Vin og Bar solgt til tre entusiastiske karer som gledet seg til å begynne å brygge.

Massiv innsats fra Andreas som har stått på standen lange dager hele festivalen og spredt bryggerkunstens glade budskap!
 amen
Loggført
gustavf
Dommerkomité
*
Innlogget Innlogget
Lambertseter, Oslo

Vis profil WWW
« Svar #32 på: man 22 jun 2009, 22:45:13 »

Andreas hadde gjort en kjempejobb, som gjorde at vi kunne være med på sjarmøretappa de dagene festivalen pågikk. Her er noen bilder...

* P6200001.jpg (51.1 KB, 800x580 - vist 98 ganger.)

* P6200002.jpg (57.46 KB, 762x800 - vist 97 ganger.)

* P6200003.jpg (41.99 KB, 800x547 - vist 97 ganger.)

* P6200006.jpg (60.26 KB, 800x600 - vist 97 ganger.)

* P6200008.jpg (35.85 KB, 583x800 - vist 100 ganger.)
Loggført

Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
Riis'en
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
Drammen

Vis profil WWW
« Svar #33 på: fre 26 jun 2009, 13:44:09 »

Da har jeg sakte men sikkert kommet meg etter en hektisk uke med mye godt øl flaggrende mellom øra.
Må si det gikk besynderlig bra for første året å være. Vi fikk Brygga 4 brygg. Testa Bauaule og snakke mye brygging. 6 Stykker registrete seg på fremlagte innmelding skjemaer, så gjenstår det å se hvor mange som gjør det på nettet.
Takk til alle som var med og bidro til å fronte Norbrygg. Tydlig at det var spennende for folk å se hvordan det gjøres.
Da gleder jeg meg til neste år allerede.
Tapper øllet på fat på mandag så får vi se når det blir smakekveld. Regner med en gang i August.

Andreas
Loggført

Lieber einen Bauch vom Saufen als einen Buckel vom Arbeiten
Eduard
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo

Den Gyldne Draabe

Vis profil WWW
« Svar #34 på: fre 17 jul 2009, 10:42:32 »

Litt sent svar (grunnet ferie) men jeg vil også legge til at det var veldig hyggelig å være på standen og prate med interesserte som besøkte oss! Smiley

Mange takk til vår Arrangementsansvarlig Andreas -Riis'en- som har gjort en kjempeinnsats, samt alle andre som har bemannet standen og infisert flere med hjemmebryggerviruset! amen

Det var også gøy å se bildene Gustavf har lagt ut her i tråden. Alt dette tyder på at vi nok kan (og bør) stille til flere slike arrangementer.  yes
Loggført

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer."
Arnold Schwarzenegger
Sider: 1 2 [3]  Alle Skriv ut 
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Styret informerer  |  Emne: Bemanning av Norbrygg stand under ØlOgMat festival i Oslo 17. til 21. Juni « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!