Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
tir 22 mai 2012, 23:32:01

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
95249 innlegg i 8928 emner av 3325 medlemmer
Nyeste medlem: terjene
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter  |  NM i hjemmebrygging  |  Emne: Om ølbrygging og NM i NRK Trøendelag morgensendingen. 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] Skriv ut
Skrevet av Emne: Om ølbrygging og NM i NRK Trøendelag morgensendingen.  (Lest 636 ganger)
Terje
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget

Vis profil
« på: tor 15 mar 2007, 16:10:15 »

Morten Karlsen i NRK ringte meg i dag å spurte om jeg ville stille i et radioinnslag om ølbrygging i NRK Trøndelag i morgen tidlig. Han ville snakke om ølbrygging og deltagelse i NM. Har ingen anelse om hvor han fikk tak i navnet mitt.

Skal prøve så godt jeg kan å reklamere for hobbyen og NM, selv om jeg aldri har vært på arrangementet.

Skal møte 0730. Jeg tror innslaget kommer rett før 0800.

Terje Wenaas

Kopi av tekst sendt på e- post forumet.
Loggført
Eduard
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo

Den Gyldne Draabe

Vis profil WWW
« Svar #1 på: tor 15 mar 2007, 22:24:20 »

Lykke til Terje! Kanskje interviewet overbeviser flere trøndere til å ta turen ned til Oslo dagen etter for å være med på NM2007 Smiley.

Minner meg på at jeg nylig ble interviewet av Radio Nova. De skulle opprinnelig lage en reportasje om bitterhet i mat og drikke, men fant fort ut at det var meget mere interessant med øl i seg selv. Så snakket dem litt igjennom ølspekteret på Mikro'n. Sendes søndag den 18.3. kl 13.00, for de som ikke har fått seg for mye skallebank etter NM2007 dagen før  biersmile.
Loggført

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer."
Arnold Schwarzenegger
Sider: [1] Skriv ut 
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter  |  NM i hjemmebrygging  |  Emne: Om ølbrygging og NM i NRK Trøendelag morgensendingen. « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!