|
John P
|
 |
« Svar #90 på: ons 4 jan 2012, 23:03:55 » |
|
Bestillte via e-bay. Frakt koster litt, men de sender til Norge ja. Søk bare opp homebrewstuff1 på ebay.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Thundercougarfalconbird
|
|
|
|
audun!
|
 |
« Svar #91 på: ons 4 jan 2012, 23:04:24 » |
|
Takker 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Always remember that I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me." -Winston Churchill
|
|
|
|
nordtvedt
|
 |
« Svar #92 på: lør 7 jan 2012, 22:59:15 » |
|
bygde meg en liten kegerator av et minibar kjøleskap. Det er plass til en 9 liter Cornelius og en sodastream CO₂ med regulator. Er det noen som vet om belysning som går an å ha inne i skapet uten at det blir for varmt ( LED) ? og hvor får man tak i billig drip tray?
|
|
|
|
Loggført
|
En øl kommer sjelden alene
|
|
|
|
Georg J.
|
 |
« Svar #93 på: lør 7 jan 2012, 23:11:27 » |
|
Snasent oppsett med god WAF  /viser til kona og spør pent om tillatelse 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
John P
|
 |
« Svar #94 på: søn 8 jan 2012, 00:30:06 » |
|
Sjekk ut homebrewstuff.com for driptray 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Thundercougarfalconbird
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #95 på: søn 8 jan 2012, 00:41:24 » |
|
Er det noen som vet om belysning som går an å ha inne i skapet uten at det blir for varmt ( LED) ?
Bytte ut pære med ei LED-pære? og hvor får man tak i billig drip tray?
Med et såpass pent skap, så kan du kanskje bruke en isboks og kalle det «kontrast»?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
|
|
|
|
Vistad
|
 |
« Svar #96 på: søn 8 jan 2012, 11:30:18 » |
|
Sender de til Norge, eller har du tatt det over jetcarrier?
De sender til Norge ja. Egen side på ebay har de også.... Gode priser derfra Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio using Tapatalk
|
|
|
|
|
Loggført
|
Til gjæring: PåskeAPA Bitter Stone 15th Escondidian Black IPA klone
På flaske/fat: XmasPorter GranPils CascadeIPA
|
|
|
|
|
|
jølle
|
 |
« Svar #98 på: søn 29 jan 2012, 20:57:21 » |
|
Denne helgen ble mitt nye øleskap født. 1 stk Grepa benkkjøleskap og tappe tårn med dobbel Perlic 525SS. I skapet er det plass til to 19l Cornelius pluss CO₂. Ser nok ut til at det blir Sodastream i starten da det var litt trangt til en 2kg flaske med CO₂. Jeg må også flytte lampa og termostaten for å få inn det andre fatet. Trenger et driptray etterhvert også, men jeg er ikke sikker på hvor dette lønner seg å bestille. Noen forslag? Det er videre planlagt en noe mer "fresh" benkeplate med nedfelt driptray, men det kommer nok etterhvert. Jeg skal også få i stand en tårnkjøler, enten med vifte eller med vannkjøling. Det er noe som gjenstår, men det er jo det som er herlig. Alltid noen prosjekter.
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #99 på: man 30 jan 2012, 14:38:36 » |
|
Clas har slikeevt denneellerIkea har også LED lyslister..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Aleksander87
|
 |
« Svar #100 på: tir 7 feb 2012, 15:44:37 » |
|
Her er min! Ingen fancy kraner, men kanskje det kommer med tiden. Er ikke første-pri akkurat nå. Men lurer på å lage en krage til fryseren så jeg får plass til enda flere fat.
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Torvald
|
 |
« Svar #101 på: tir 7 feb 2012, 17:47:05 » |
|
Her er min! Ingen fancy kraner, men kanskje det kommer med tiden. Er ikke første-pri akkurat nå. Men lurer på å lage en krage til fryseren så jeg får plass til enda flere fat.
Genial den der, akkuratt plass til 3 fat  . Kva modell er det? Ellers har eg fått montert cask breather i dag. Så nå gler eg meg som ein unge til angrampumpa kjem i hus, og da blir det brygga dry stout med ein einaste gang  .
|
|
|
|
Loggført
|
Vestbrygg.no
|
|
|
|
Odland
|
 |
« Svar #102 på: tir 7 feb 2012, 21:04:32 » |
|
Har just fått batteri og Perlick-kraner så snart kommer nok Kegeratoren min i gang. Må bare finne ut hvor jeg ka borre og skru.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Aleksander87
|
 |
« Svar #103 på: ons 8 feb 2012, 13:39:14 » |
|
Genial den der, akkuratt plass til 3 fat  . Kva modell er det? Ellers har eg fått montert cask breather i dag. Så nå gler eg meg som ein unge til angrampumpa kjem i hus, og da blir det brygga dry stout med ein einaste gang  . Alt jeg vet er at det er en Whirlpool. Freebie! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kvenild
|
 |
« Svar #104 på: fre 17 feb 2012, 21:58:56 » |
|
Er det noen som vet om belysning som går an å ha inne i skapet uten at det blir for varmt ( LED) ? og hvor får man tak i billig drip tray?
Du kan sjekke www.dealextreme.com De sender også fraktfritt uansett hva du bestiller fra de, om du så bestiller en ting til 0.5 dollars så kommer det i posten etter 3-4 uker. Usikker på driptray men det er mulig de har det også 
|
|
|
|
|
Loggført
|
uTukkla Bb30.
Til gjæring: American Pale Ale (Apa Mi)
På flaske: Porter (Pms - Portermyself) Kölsch Bohemian Pilsner 1 bottle left.
A Beer is as good as you brew it!
|
|
|
|