Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
ons 23 mai 2012, 10:14:34

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
95267 innlegg i 8932 emner av 3325 medlemmer
Nyeste medlem: terjene
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter  |  NM i hjemmebrygging  |  Emne: Avstemning | Deltakelse i NM2010 Publikums Favoritt 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
avstemning
Spørsmål: Dersom du planlegger å besøke NM2010, skal du delta i klassen Publikums Favoritt?  (Avstemning er avsluttet: lør 20 mar 2010, 12:22:41)
Ja, så klart tar jeg med flere brygg! - 4 (12.5%)
Ja, jeg tar med ett brygg - 5 (15.6%)
Kanskje, får se om jeg har noe å stille med - 13 (40.6%)
Kanskje, hvis premiene er verdt alt styr - 1 (3.1%)
Nei, jeg tviler på om jeg brygger godt nok øl - 4 (12.5%)
Nei, jeg vil heller bare smake. - 5 (15.6%)
Nei, jeg er ikke hjemmebrygger. - 0 (0%)
Stemmer totalt: 32

Sider: [1] Skriv ut
Skrevet av Emne: Avstemning | Deltakelse i NM2010 Publikums Favoritt  (Lest 660 ganger)
Webmaster
Administrator
*
Utlogget Utlogget

Vis profil
« på: tir 2 feb 2010, 17:26:14 »

I år avholdes NM i hjemmebrygging for fjortende gang. Mesterskapet har vokst seg stort og er blitt veldig populært blant både hjemmebryggere og ølelskere forøvrig, i meget stor grad takket være dere, hjemmebryggere, som stiller med egne brygg i klassen Publikums Favoritt.

Ifjor var pågangen overveldende, delvis pga fine premier. Det jobbes bak kulissene med å få til fine premier i årets PF også, skjønt det vil bli vanskelig å komme på lik høyde sånt sett. Håpet er derfor at mange altruistisk innstilte hjemmebryggere likevel vil stille i hopetall og by frem på godt øl også i år. Husk, det er dere selv som gjør NM til et arrangement som er verdt å gjenta, år etter år, og det er fortsatt god tid til at man rekker å brygge et godt brygg til publikums favoritt.

Tilkjennegi gjerne dine planer om deltakelse i klassen Publikums Favoritt ved å avgi en stemme i denne avstemningen eller start/delta i diskusjonen nedenfor!  innlegg
Loggført
Huub
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Lora (Lesja, Oppland)

Vis profil
« Svar #1 på: tir 2 feb 2010, 20:13:09 »

Hva inneholder dette? hvor mange flasker skal en ta med seg fra et øl i klassen publikums favoritt?
Loggført
Webmaster
Administrator
*
Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #2 på: tir 2 feb 2010, 20:16:32 »

Fra siden Forhåndsinformasjon for deltakere:
Sitat
I tillegg til den vanlige flaskeøl-konkurransen kan man stille i  "publikumsfavoritt" (PF), her koster det ingenting å delta, men du må levere minimum 18  liter øl (dvs. en full stor Cornelius-keg eller tilsvarende volum i flasker eller andre beholdere)

Mer informasjon om NM2010 (både flaskekonkurransen og Publikums Favoritt) finner du her.
Loggført
Webmaster
Administrator
*
Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #3 på: fre 5 feb 2010, 12:21:15 »

Foreløpig informasjon tilsier at sponsor Petit Agentur har trukket seg lenger enn noen gang før og vil stille med følgende premier i klassen 'publikums favoritt'!

1. plass - gavekort fra Petit Agentur på 2000 kr.
2. plass - gavekort fra Petit Agentur på 1500 kr.
3. plass - gavekort fra Petit Agentur på 1000 kr.
4. til og med 10. plass - gavekort fra Petit Agentur på 300 kr.
Loggført
OlavMB
*
Utlogget Utlogget
Bryne

Vis profil
« Svar #4 på: søn 14 feb 2010, 15:11:16 »

Mulig at vi er unormalt tette i pappen, men der er så mange paragrafer omkring deltakelse i NM at man helst burde ha engasjert egen jurist før innsending! At samme øl ikke kan delta i flere klasser i flaskekonkurransen har vi skjønt (det er jo også ytterst logisk), men kan samme øl delta både i flaskekonkurransen (selve NM) og i klassen "Publikums Favoritt"? Ja eller nei? Finner ikke noe i klartekst om det.

Hilsen Olav og Sigmund
Loggført

".... det er igrunnen noko mistenkeleg med menn som døyr utan leverskade.."
(Fritt etter Sigmund Jensen)
Eduard
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo

Den Gyldne Draabe

Vis profil WWW
« Svar #5 på: søn 14 feb 2010, 18:06:29 »

Ja, samme øl kan delta både i flaskekonkurransen og i klassen publikums favoritt. Gjern det, slik at også publikumet får smakt en øl som evt havner høyt i flaskekonken! Smiley

Loggført

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer."
Arnold Schwarzenegger
Sider: [1] Skriv ut 
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter  |  NM i hjemmebrygging  |  Emne: Avstemning | Deltakelse i NM2010 Publikums Favoritt « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!