Forside
Om Norbrygg
FORUM
Nyheter
Artikler
Konkurranser
Bli medlem
Linker
Lokallag
Søk
Webshop
Kontaktinfo
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
ons 23 mai 2012, 20:24:56
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:
Avansert søk
95323
innlegg i
8940
emner av
3328
medlemmer
Nyeste medlem:
BMW Terje
Norbrygg
|
Ølbrygging
|
Bilder, video og øvrige media
| Emne:
protto's b(r)yggeri
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
« forrige
neste »
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
12
Skrevet av
Emne: protto's b(r)yggeri (Lest 12048 ganger)
protto
Medlem i Norbrygg
Utlogget
Sv: protto's b(r)yggeri
«
Svar #15 på:
man 5 apr 2010, 12:07:00 »
Bytta ut plastkranen med noko som er litt meir ordentlig. Rustfri 1/2" ventil med gjennomføring og silikonpakningar på begge sider av dunken. Desse ventilane burde vare nermast evig, og eg slepp å bekymre med for gjærspann med "dryppert".
Og så var naboen innom med eit kjøleskap han ikkje hadde bruk for. Det vart konvertert til øleskap umiddelbart etter annkomsten.
IMG_1517.JPG
(110.62 KB, 640x480 - vist 1517 ganger.)
IMG_1509.JPG
(1404.78 KB, 2112x2816 - vist 1553 ganger.)
IMG_1518.JPG
(98.68 KB, 640x480 - vist 1521 ganger.)
IMG_1520.JPG
(66.86 KB, 640x480 - vist 1517 ganger.)
Loggført
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
protto
Medlem i Norbrygg
Utlogget
«
Svar #16 på:
man 5 apr 2010, 13:17:21 »
Ein skal tidleg krøkast.........
IMG_1526.JPG
(89.25 KB, 480x640 - vist 1517 ganger.)
Loggført
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
Martin E
Dommerkomité
Utlogget
Oslo
Kristianiastudentenes Haandbryggerlaug
«
Svar #17 på:
man 5 apr 2010, 14:51:19 »
Hva slags kraner og pakninger har du brukt, og hvor fikk du tak i disse? Det er en LABB-dunk fra Felleskjøpet, sant?
Loggført
protto
Medlem i Norbrygg
Utlogget
«
Svar #18 på:
man 5 apr 2010, 17:26:46 »
Sitat fra: Martin E på man 5 apr 2010, 14:51:19
Hva slags kraner og pakninger har du brukt, og hvor fikk du tak i disse? Det er en LABB-dunk fra Felleskjøpet, sant?
Gjennomføring er denne:
http://MoreBeer.com/view_product/17413/102355/Stainless_Nipple_-_1_2%22_x_1.5_Threaded
Det er lettare å få denne tett sidan den har eit parti på midten utan gjenger. Pakningane ligg mot den slette flata på nippelen og tettar mot den samtidig med at dei tettar mot veggene på dunken. Hadde sikkert vore nok med pakning på eine sida med denne løysningen, men eg har på begge sider.
Pakning er denne:
http://www.homebrewstuff.com/servlet/the-150/flat-silicone-gasket-weldless/Detail
Altså ein på kvar side.
Utanpå kvar pakning har eg ei skive av rustfritt, feks denne:
http://www.homebrewstuff.com/servlet/the-55/stainless-steel-washer-for/Detail
Her kan ein bruke M20 rustfrie skiver (22mm inv.Ø).
Utanpå skivene er det mutter (begge sider):
http://www.homebrewstuff.com/servlet/the-95/1-fdsh-2%22%2Cstainless-steel-locknut%2Cweldless%2Ckettle%2Ckeggle%2Cconversion%2Chome%2Cbrewing/Detail
Snører desse sammen for å klemme pakningane sånn passe.
Kran er std. rustfri 1/2" kran som ein får mange plassar feks maritim.no, MoreBeer.com etc. Brukar gjengetape på nippelen utvendig for å få det tett mot krana.
Har denne løysningen på HLT, mesketank, gryte og no på gjæringspannet. Funkar overlegent bra, ingen lekasjar nokon plass og ein kan montere akkurat det ein vil av 1/2" utstyr på innsida eller utsida.
-protto.
edit: jepp, labb fra fk..
Loggført
protto
Medlem i Norbrygg
Utlogget
«
Svar #19 på:
søn 2 mai 2010, 21:30:55 »
Laga meg ein varmevekslar for oppvarming av vørter under meskingen. RIMS eller HERMS kallast det vel. Det er ein trykkokar, kunne sikkert ha vore ei vanleg gryte, som har to hol i lokket med gjennomføringsnipplar. Ein kveil med 8mm kobarrøyr, ca 5m langt.
Har satt på eit termometer på ut-sida for kontroll av tempen. Har ca 2l vatn i kjelen og brukar ei Biltema induksjonsplate under kjelen så det er manuell kontroll av temperaturen.
Brygga ein N.Ø Porter-kopi etter oppskriften i "can you brew it" pod-casten i går. I oppskriften står det 45min @65º, 15min @72º og 78º for mash-out.
Sjølv om eg trur det hadde gått fint med eit steg på feks 67º var dette ein god test for varmevekslaren.
Det var ingen problem å holde tempen stabil, for så og steppe opp til 72º og 78º. Når eg først vart komfortabel med forsinkelsen i systemet gjekk det som ein leik
IMG_0036.JPG
(1187.22 KB, 1536x2048 - vist 1412 ganger.)
IMG_1607.JPG
(112.05 KB, 480x640 - vist 1382 ganger.)
Loggført
roba
Medlem i Norbrygg
Utlogget
Hamar
«
Svar #20 på:
søn 2 mai 2010, 21:34:02 »
Smart
Loggført
BNB, Rolf Bakke.
mojo
Medlem i Norbrygg
Utlogget
Oslo
«
Svar #21 på:
man 3 mai 2010, 15:51:16 »
Den er super!
Har tenkt på å lage en lignende sak, men med varmeelement. Greit å spare de pengene og bare bruke en kokeplate!
Hilken pumpe bruker du? Og termometeret med kobling, hvor er det fra? Har du termometer på selve mesken også?
Loggført
Øloteket for tida:
~ Julemjød til gjæring
~ English ordinary bitter på fat
~ English Pale Ale på fat
~ Resteflasker av diverse go'saker
~ Avventer til Kongen gir meg bedre tid til å brygge....
protto
Medlem i Norbrygg
Utlogget
«
Svar #22 på:
man 3 mai 2010, 16:59:50 »
Pumpa er Iwaki MD 10l-220, 10lpm. Har to sånne pluss ei på 20lpm. Kjøpt på e-bay. Tekniske data seier max 80º men dei er laga av PP (eigentleg fiberarmert sådan) så eg trur det går bra med kokande vørter også.
Har brukt den til å whirlpoole med og det funka kanonbra. Ein fin ball med pellet-graps i midten av gryta etter tapping.
Du får nok eit litt meir straumlinjeforma RIMS-kammer med tradisjonelt varmeelement, men eg måtte berre mekke noke i ein fart (kvelden før) før brygging av denne Porteren. Hadde eigentleg tenkt å berre pumpe vørtern inn i trykkokaren, og la den straume ut av den andre nippelen utan varmeveksling, men trykkokaren viste seg å ikkje vere tett før det er ein viss dampproduksjon.
Eg hadde allereie laga hol i lokket så då måtte eg finne på noko anna lurt. Men bortsett frå at det er litt stort og klumpete funka det over all forventning eigentleg.
Har ikkje temperaturkontroll på RIMS'en anna enn manuell justering av kokeplata. Det er induksjon så det går rimeleg kjapt opp i temperatur med to liter vatn i kokaren (akkurat slik at spiralen er dekka).
Temperaturovervåkinga er med eit termometer ut fra varmevekslaren samt eit digitalt som er stukke ned i eit hol i lokket på mesketanken. Det viste seg at det er lurt å varme til vørteren ut fra RIMS'en holt ønska temp, og berre holde den der. Etter nokre minutt var varmen like høg og veldig jevn i heile mesken.
Har ein termostat på HLT'en samt 2kw varmeelement, stiller berre inn tempen på skyllevatnet og så ordnar det seg sjølv, om det var det du tenkte på?
Loggført
mojo
Medlem i Norbrygg
Utlogget
Oslo
«
Svar #23 på:
tor 22 jul 2010, 10:22:21 »
Sitat fra: protto på man 3 mai 2010, 16:59:50
Temperaturovervåkinga er med eit termometer ut fra varmevekslaren samt eit digitalt som er stukke ned i eit hol i lokket på mesketanken. Det viste seg at det er lurt å varme til vørteren ut fra RIMS'en holt ønska temp, og berre holde den der. Etter nokre minutt var varmen like høg og veldig jevn i heile mesken.
Takk for svar! Tenkte på hvor termometeret ut fra varmeveksleren var kjøpt?
Loggført
Øloteket for tida:
~ Julemjød til gjæring
~ English ordinary bitter på fat
~ English Pale Ale på fat
~ Resteflasker av diverse go'saker
~ Avventer til Kongen gir meg bedre tid til å brygge....
protto
Medlem i Norbrygg
Utlogget
«
Svar #24 på:
tor 22 jul 2010, 23:10:06 »
http://www.homebrewstuff.com/servlet/the-241/3%22-stainless-steel-thermometer/Detail
-set ut til at dei berre har pakkar på 5stk. av dette no.
Loggført
Jens Martinsen
Medlem i Norbrygg
Utlogget
Gran, Hadeland
«
Svar #25 på:
fre 23 jul 2010, 09:38:17 »
Ser du benytter deg av en type grå slange. Hva slags type/dim. er dette?
Loggført
Give a man a beer, he'll drink for the day.Teach a man to brew, he'll be drunk the rest of his life.
protto
Medlem i Norbrygg
Utlogget
«
Svar #26 på:
fre 23 jul 2010, 17:37:16 »
Sitat fra: Martinsen på fre 23 jul 2010, 09:38:17
Ser du benytter deg av en type grå slange. Hva slags type/dim. er dette?
Den "grå" slangen er 1/2" silikonslange fra MoreBeer med porter-vørter inni ;-)
Loggført
protto
Medlem i Norbrygg
Utlogget
«
Svar #27 på:
ons 8 sep 2010, 18:50:54 »
Whirlpool:
IMG_0124.JPG
(1519.56 KB, 1536x2048 - vist 1064 ganger.)
IMG_0120.JPG
(1211.38 KB, 2048x1536 - vist 1091 ganger.)
Loggført
Martin E
Dommerkomité
Utlogget
Oslo
Kristianiastudentenes Haandbryggerlaug
«
Svar #28 på:
ons 8 sep 2010, 20:07:14 »
Najs! Har du noen form for hopstopper rundt avtappningskrana, eller samler all truben seg i midten av whirlpoolen?
Loggført
protto
Medlem i Norbrygg
Utlogget
«
Svar #29 på:
ons 8 sep 2010, 22:00:18 »
Har ein hop-stopper men den brukar eg kun vis eg må ha heil blomst i gryta. Når eg brukar pellets er det berre slangestussen du ser på bildet. Den suger heilt nede ved botnen av gryta og har ikkje vore plaga av at det går tett. Men ei kraftig (march, el.l.) pumpe og min. 1/2" slangar/fittings/røyr er nok å foretrekke.
det rustfrie røyret på bildet for vørter ut er eit vanleg 1/2" rustfritt hyraulikkrøyr, men 12-15mm kopar vil vere like bra.
På bildet av gryta er forresten 42l juleøl brygga med til saman 170g Saaz pellets + varmt- og kaldtgrums, frå forrige laurdag.
Loggført
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
12
Norbrygg
|
Ølbrygging