Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
ons 23 mai 2012, 21:48:13

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
95329 innlegg i 8940 emner av 3328 medlemmer
Nyeste medlem: BMW Terje
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Ølbrygging  |  Bilder, video og øvrige media  |  Emne: 6-episoders dokumentar om ØL 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] Skriv ut
Skrevet av Emne: 6-episoders dokumentar om ØL  (Lest 1018 ganger)
JensWiken
Utlogget Utlogget

Vis profil
« på: tor 27 mai 2010, 21:28:13 »

For de som har tilgang til Voddler, så har de en 6-episoders dokumentar om øl som er gratis å se. Jeg har nettopp kikket litt på ep1. og det virker lovende! Smiley

www.voddler.com (søk på beer, så finner en den)

For de som ikke har tilgang til voddler, så kan en sikkert finne dokumentaren for download via torrents. Finner da seff navnet på dokumentaren på voddler sine sider.
Loggført
Shea-Arne
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Melhus

Vis profil
« Svar #1 på: fre 28 mai 2010, 09:48:55 »

Kan du skriv navnet på dokumentaren? Står at siden ikke eksisterer når jeg søker på "beer".
Loggført

And what this flood of deeper brown, Which a white foam does also crown. Less white than snow, more white than mortar? Oh my soul! Can this be Porter?
- The Dèjeune
FrodeNor
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Fredrikstad

Vis profil
« Svar #2 på: fre 28 mai 2010, 11:45:47 »

Kan du skriv navnet på dokumentaren? Står at siden ikke eksisterer når jeg søker på "beer".

Beer: An Insider's Guide
Loggført

As I near the end of mine pint, it is my obligation to get another one.
JensWiken
Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #3 på: fre 28 mai 2010, 13:24:43 »

Beklager! Glemte å skrive navnet på dokumentaren, ja. Men FrodeNor fixa biffen I like!
Loggført
Serigs™
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Ålesund

Vis profil
« Svar #4 på: fre 28 mai 2010, 18:20:21 »

Fikk til å spille dem her, men vet ikke om man bare får noen gratis prøveminutter eller noe. Kjenner ikke siden, og har ikke tid til å teste nå. http://www.factualtv.com/documentary/Beer-An-Insiders-Guide-Beer-Culture
Loggført
JensWiken
Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #5 på: fre 28 mai 2010, 21:10:51 »

Serigs (med ™). Er nok hele episoder Smiley Står 24.44min i tid. Såg 2 episoder i går.. MASSE interessant og morro!! I like!
Loggført
Yngwie
Dommerkomité
*
Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #6 på: søn 30 mai 2010, 20:28:22 »

ser faktisk ut til å ligge syv episoder på factualtv.com.

Har sett fem av dem nå, slettes ikke verst, men litt australosentriske og ikke helt up to speed på hva som skjer i verden. Litt vel mega-bryggeri fokusert også kanskje?

EDIT: En av syv var bare en trailer.
Loggført
Sider: [1] Skriv ut 
Norbrygg  |  Ølbrygging  |  Bilder, video og øvrige media  |  Emne: 6-episoders dokumentar om ØL « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!