|
neslekkim
|
 |
« på: tor 16 sep 2010, 09:57:16 » |
|
Vet å sette opp dette: http://www.tapatalk.com/plugin.phpSå kan man benytte tapatalk applikasjonen på Android, Iphone etc, for å lese forumene, er dette, eller tilsvarende løsninger noe som kunne vært satt opp her?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #1 på: tor 16 sep 2010, 10:49:27 » |
|
Sorry, ble litt mange postinger, jeg fikk denne feilmeldingen når jeg forsøkte å poste, og trykket F5 noenganger:
Feil i databasen: MySQL server has gone away Fil: /home/virtual/norbrygg.no/public_html/forum/Sources/Post.php Linje: 2024Feil i databasen: MySQL server has gone away Fil: /home/virtual/norbrygg.no/public_html/forum/Sources/Load.php Linje: 2026
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lars B.
|
 |
« Svar #2 på: lør 19 mar 2011, 15:06:13 » |
|
Vet å sette opp dette: http://www.tapatalk.com/plugin.phpSå kan man benytte tapatalk applikasjonen på Android, Iphone etc, for å lese forumene, er dette, eller tilsvarende løsninger noe som kunne vært satt opp her? Tapatalk hadde vært svært kjærkomment for lesing på mobil
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #3 på: søn 20 mar 2011, 19:15:01 » |
|
Takk for tipset! Det er travle tider nå med NM2011 foran oss, men regner med å få oppdatert forumet etter NM. Det er allerede gjort betydelige forberedelser i den retningen, det skortet bare på tid til å få gjennomført det på en trygg måte slik at ingen info går tapt. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer." Arnold Schwarzenegger
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #4 på: søn 20 mar 2011, 21:26:57 » |
|
Vel, sjå her, det tok ikke lang tid å fikse 
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer." Arnold Schwarzenegger
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #5 på: søn 20 mar 2011, 21:37:49 » |
|
Vel, sjå her, det tok ikke lang tid å fikse  Nei, når man ser bort fra 6mnd søknadstid så 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #6 på: søn 20 mar 2011, 21:41:37 » |
|
Vel, sjå her, det tok ikke lang tid å fikse  Nei, når man ser bort fra 6mnd søknadstid så  Hadde ikke noe fancy pancy mobil den gang da, så kunne ikke teste det. Men synes det så bra ut. Mye kjekkere enn å besøke nettsiden i Safari og blåse opp skjermdeler for å kunne lese hva som står skrevet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #7 på: søn 20 mar 2011, 21:47:23 » |
|
Hmm. Jeg har nå lest forumet fra min se experia x10 lenge. Hva har forandret seg?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #8 på: søn 20 mar 2011, 21:48:30 » |
|
Hmm. Jeg har nå lest forumet fra min se experia x10 lenge. Hva har forandret seg?
Ingen funksjonalitet er fjernet, men de som benytter app-en Tapatalk vil nå kunne lese forumet gjennom den app-en.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #9 på: søn 20 mar 2011, 21:50:34 » |
|
Tøft! Skal testes med en gang. :-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #10 på: søn 20 mar 2011, 21:51:09 » |
|
Koster sek 18.54 på android market. :-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #11 på: søn 20 mar 2011, 21:52:03 » |
|
Koster sek 18.54 på android market. :-)
Tilsvarende pris for app-en til iPhone i Norge da. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #12 på: søn 20 mar 2011, 22:03:12 » |
|
og HK$23 .. aner ikke hvorfor jeg aldri får prisene i NK.
Men...
Får ikke logget på med min bruker-passord.
Kan det ha med bokstaven Å å gjøre mon tro?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #13 på: søn 20 mar 2011, 22:04:44 » |
|
og HK$23 .. aner ikke hvorfor jeg aldri får prisene i NK.
Men...
Har du NORSKE bokstaver i påloggingsbrukernavn eller passord?? Det er 2011, men norske tegn på diverse strategiske steder fungerer fortsatt utrolig dårlig.. det være seg brukernavn, passord, filnavn, delte kataloger, url'er, adresselapper, kassalapper.. you name it.. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #14 på: søn 20 mar 2011, 22:12:16 » |
|
Jaja.. kall meg gjerne en teknologisk optimist. :-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #15 på: søn 20 mar 2011, 22:18:58 » |
|
Jaja.. kall meg gjerne en teknologisk optimist. :-)

|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #16 på: søn 20 mar 2011, 22:21:57 » |
|
Får ikke endret brukernavnet heller.. kanskje en administrator kan fikse det?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #17 på: søn 20 mar 2011, 22:31:22 » |
|
Hvis du vil så kan du endre brukernavnet ditt her. Hvis du vil at navnet ditt fortsatt vises som Bård (og ikke Baard eller noe lignende), så kan du endre visningsnavnet til det navnet du måtte ønske. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kjetil S
|
 |
« Svar #18 på: søn 20 mar 2011, 23:36:35 » |
|
Logg deg på med epost-adressen du registrerte deg med istedenfor brukernavnet. Det burde fungere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #19 på: man 21 mar 2011, 01:00:38 » |
|
Der, da har jeg installert Tapatalk igjen, lekkert !
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #20 på: man 21 mar 2011, 01:07:18 » |
|
Wohooo. Det funka. Takk eduard! :-)
Sent from my X10i using Tapatalk
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #21 på: man 21 mar 2011, 01:10:36 » |
|
Takk Eduard! :-) det funker.:-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #22 på: man 21 mar 2011, 01:19:59 » |
|
Hehehehe. Funka vist overmål bra dette her ja. :-) :-) :-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #23 på: man 21 mar 2011, 06:54:32 » |
|
Funker synes jeg kanskje ser ut som en liten overdrivelse...
Sent one time from my MacBook using Firefox.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #24 på: man 21 mar 2011, 07:29:06 » |
|
Ser det er godt jeg avbrøt sendingen, så ble det bare to innlegg, fungerer til lesing, men noe fungerte dårlig ved reply. På min klient så sto det at den ventet på svar fra server, i evigheter..
agh..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lars B.
|
 |
« Svar #25 på: man 21 mar 2011, 10:13:42 » |
|
Ser det er godt jeg avbrøt sendingen, så ble det bare to innlegg, fungerer til lesing, men noe fungerte dårlig ved reply. På min klient så sto det at den ventet på svar fra server, i evigheter..
agh..
strålende nytt. Ang. norske bokstaver, så er tapatalk klar over at det ikke fungerer som det skal og har lovet en fiks i neste oppdatering av appen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #26 på: man 21 mar 2011, 10:18:19 » |
|
agh..
Samme her. Dobbelt argh.. sålangt ikke verdt pengene..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #27 på: man 21 mar 2011, 10:22:57 » |
|
agh..
Samme her. Dobbelt argh.. sålangt ikke verdt pengene.. og med et 15 minutters vindu for å kreve tilbake.. jaja, 15 spenn eller noe . 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lars B.
|
 |
« Svar #28 på: man 21 mar 2011, 10:38:22 » |
|
Test
edit: posten blir postet omtrent i det du trykker send, hvorfor det tar så lang tid for programmet å få svar på serveren vet jeg ikke, men det er ikke sånn på de andre forumene jeg bruker tapatalk på.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
eirikhm
|
 |
« Svar #29 på: man 21 mar 2011, 12:05:53 » |
|
Sweet! Kudos! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #30 på: man 21 mar 2011, 12:28:24 » |
|
Test Får se hvor mange poster dette blir da..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #31 på: man 21 mar 2011, 12:29:11 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lars B.
|
 |
« Svar #32 på: man 21 mar 2011, 12:39:48 » |
|
Hvordan klarer du å få flere om gangen? Trykker du på send to ganger eller skjer det automatisk? klarte visst å få doble poster selv uten å trykke mer enn en gang
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lars B.
|
 |
« Svar #33 på: man 21 mar 2011, 12:40:41 » |
|
Hvordan klarer du å få flere om gangen? Trykker du på send to ganger eller skjer det automatisk?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lars B.
|
 |
« Svar #34 på: man 21 mar 2011, 12:57:13 » |
|
Test
edit: denne kom iallefall bare en gang.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lars B.
|
 |
« Svar #35 på: man 21 mar 2011, 13:00:09 » |
|
Hvordan klarer du å få flere om gangen? Trykker du på send to ganger eller skjer det automatisk? Test
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #36 på: man 21 mar 2011, 16:24:37 » |
|
Det funker greit, så lenge man vet at innlegget er postet på tross av at kontakten med serveren antyder det motsatte. :-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lars B.
|
 |
« Svar #37 på: man 21 mar 2011, 16:34:15 » |
|
Det funker greit, så lenge man vet at innlegget er postet på tross av at kontakten med serveren antyder det motsatte. :-)
ikke så veldig greit kanskje...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #38 på: man 21 mar 2011, 16:52:33 » |
|
Vi gjør ingenting annet enn å bare poste, dobbeltrykker ikke ellernoe. Er det feil i siste version kanskje?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kjetil S
|
 |
« Svar #39 på: man 21 mar 2011, 17:43:33 » |
|
Testet å sende i en annen tråd, og det så ikke ut til å gi noen problemer. Kanskje bare noe hoste i systemet. Vi får se. Er jo ikke så fryktelig lett å dobbelklikke heller.
Sent from my E10i using Tapatalk
Edit (fra datamaskin): Denne ble dobbelpostet (slettet). Virker som om programmet bestemmer seg for å prøve på nytt når den har ventet på serveren en stund.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lars B.
|
 |
« Svar #40 på: man 21 mar 2011, 17:54:31 » |
|
Testet å sende i en annen tråd, og det så ikke ut til å gi noen problemer. Kanskje bare noe hoste i systemet. Vi får se. Er jo ikke så fryktelig lett å dobbelklikke heller.
Sent from my E10i using Tapatalk
Edit (fra datamaskin): Denne ble dobbelpostet (slettet). Virker som om programmet bestemmer seg for å prøve på nytt når den har ventet på serveren en stund.
det går visst an å slå av den signaturen fra "settings"...*hint, hint*
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
bluesmanhell
|
 |
« Svar #41 på: man 21 mar 2011, 18:52:20 » |
|
Hei, alt du skriver i nordbrygg her, kommer i dobbel, tripel og mer. kanskje bare hos meg, men det ligner et virus som mangedobbler dine ut mailer.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #42 på: man 21 mar 2011, 18:55:11 » |
|
Hei, alt du skriver i nordbrygg her, kommer i dobbel, tripel og mer. kanskje bare hos meg, men det ligner et virus som mangedobbler dine ut mailer.
Det er jo akkurat det vi diskuterer i tråden her, Tapatalk ser ut til å dobbelposte, ikkenoe virus gitt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #43 på: man 21 mar 2011, 23:37:57 » |
|
Test uten signatur.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #44 på: man 21 mar 2011, 23:38:38 » |
|
Test uten signatur.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #45 på: tir 22 mar 2011, 01:42:24 » |
|
Test uten signatur funker. Jeg fikk også det problemet at appen på mobilen fikk meg til å tro at det skulle ta lang tid. Men idet man trykker på send, så sendes meldingen av gårde. Det er vel sikkert bare å avbryte sendingen og fortsette som normalt. Vi får se om problemet vedvarer, eller forsvinner, når vi bytter til ny programvare for forumet, en gang etter NM2011.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Dalaker
|
 |
« Svar #46 på: tir 22 mar 2011, 08:36:12 » |
|
HVorfor kommer dette opp som "nytt emne"? Jeg har fått beskjed om hvert eneste svar i denne tråden som nytt emne.
|
|
|
|
|
Loggført
|
You can't be a real country unless you have a beer and an airline. It helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer.
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #47 på: tir 22 mar 2011, 09:04:19 » |
|
HVorfor kommer dette opp som "nytt emne"? Jeg har fått beskjed om hvert eneste svar i denne tråden som nytt emne.
Jeg vet ikke. Men det jeg vet er at app-en styrer seg selv, og hvordan den enn fungerer, så kan vi ikke påvirke dens virkning... Det eneste man kan gjøre, kanskje, er å tukle litt med innstillingene i app-en på mobilen, og se om ting endrer seg når vi oppdaterer programvaren til forumet om noen få måneder. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #48 på: tir 22 mar 2011, 09:07:53 » |
|
Når dere oppdaterer, snakker vi samme software, nyere version? Kan dere da sjekke integriteten i basen?, håper det finnes skript ellernoe for det, for det virker ikke som integriteten er helt i orden lengre. Får mail på at det er oppdaterte emner, trykker så på linken i websiden for å se ny emner, og der kommer de ikke opp, men sjekker i forumlista, så ser man innimellom at det er nye, eller så må du gå inn i de forskjellige mappene, og da ser du nye emner..
Skjer ikke hele tiden selvsagt, men ofte nok til å se at det må være et problem et sted.., antar det er noe tilstandshåndtering som ligger flere steder, noe som skjedde iforbindelse med havariet sist?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #49 på: tir 22 mar 2011, 09:16:01 » |
|
Det blir da ny versjon av programvaren (ver 2) og databasen vil migreres til denne versjonen også. Nok muligheter til å ordne opp i eventuelle ting som du nevner her. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #50 på: tir 22 mar 2011, 09:30:01 » |
|
Det blir da ny versjon av programvaren (ver 2) og databasen vil migreres til denne versjonen også. Nok muligheter til å ordne opp i eventuelle ting som du nevner her.  Supert! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lars B.
|
 |
« Svar #51 på: fre 25 mar 2011, 23:34:47 » |
|
Ny oppdatering av tapatalk ute på iPhone nå, så da skal endelig norske bokstaver virke
Edit: og det gjør de tydeligvis også
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lars B.
|
 |
« Svar #52 på: søn 27 mar 2011, 13:44:26 » |
|
Ny oppdatering av tapatalk ute på iPhone nå, så da skal endelig norske bokstaver virke
Edit: og det gjør de tydeligvis også
Og nå fungerte det plutselig å poste også! (iallefall på et av underforumene, men ikke her)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #53 på: tir 19 apr 2011, 13:16:36 » |
|
Noen som vet om det lar seg gjøre å importere norbryggspesifikke emoticons/ smileys til tapatalk?
fra mobilen..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #54 på: tir 19 apr 2011, 13:17:09 » |
|
Noen som vet om det lar seg gjøre å importere norbryggspesifikke emoticons/ smileys til tapatalk?
fra mobilen..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #55 på: tir 19 apr 2011, 13:20:00 » |
|
Test. Er det signaturen som gjør at det blir dobbeltposter?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #56 på: tir 19 apr 2011, 13:20:27 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Lars B.
|
 |
« Svar #57 på: tir 19 apr 2011, 13:36:23 » |
|
jeg har ikke signatur og dobbeltposter allikevel
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Richard
|
 |
« Svar #58 på: ons 20 apr 2011, 09:12:24 » |
|
Dobbelpost like nam som dobbel-IPA :-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Humle er nam
|
|
|
|
Richard
|
 |
« Svar #59 på: ons 20 apr 2011, 09:12:57 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Humle er nam
|
|
|
|
Richard
|
 |
« Svar #60 på: ons 20 apr 2011, 09:24:50 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Humle er nam
|
|
|
|
Richard
|
 |
« Svar #61 på: ons 20 apr 2011, 09:37:25 » |
|
Tap a talk er helt bananas på forumet her, trippelpost er sikkert like nam som tripel-IPA
|
|
|
|
|
Loggført
|
Humle er nam
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #62 på: ons 20 apr 2011, 09:39:25 » |
|
Jeg får finne en løsning på dette her, men det blir nok ikke før påske. Ferie først 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Richard
|
 |
« Svar #63 på: ons 20 apr 2011, 10:52:13 » |
|
Ferie er fortjent for formannen i Norbrygg, og dette fikser han over påske. Når jeg poster med TapaTalk på bryggeri.net fungerer det brillefint, så det er helt klart løsbart.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Humle er nam
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #64 på: søn 24 apr 2011, 00:09:55 » |
|
Det virker som om problemet er løst. Jeg får nå superkjapp tilbakemelding fra serveren, og ikke fler dobbeltposter..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #65 på: søn 24 apr 2011, 00:10:30 » |
|
Det virker som om problemet er løst. Jeg får nå superkjapp tilbakemelding fra serveren, og ikke fler dobbeltposter..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #66 på: søn 24 apr 2011, 00:16:29 » |
|
Ja, det kan du tro..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #67 på: søn 24 apr 2011, 00:40:30 » |
|
Jammen, jammen.. Det funket jo så fint i bryggekurstråden.. Denne tråden er forbannet.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #68 på: man 25 apr 2011, 21:47:52 » |
|
Tror endel av problemene med Tapatak samsvarer med problemene på forumet generelt:
Feil i databasen: MySQL server has gone away Fil: /home/virtual/norbrygg.no/public_html/forum/Sources/Subs-Post.php Linje: 1464Feil i databasen: MySQL server has gone away Fil: /home/virtual/norbrygg.no/public_html/forum/Sources/Load.php Linje: 2029
Når vi får det der, og trykker f5, så dobbeposter vi, hvis tapatalk får det der, så tror den sikkert at postinga feilet, og forsøker igjen..
Noe configurasjonsgreier som er på styr her siden den støtt og stadig melder at sql serveren har løpt sin vei..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #69 på: tir 26 apr 2011, 00:46:36 » |
|
Noe configurasjonsgreier som er på styr her siden den støtt og stadig melder at sql serveren har løpt sin vei..
Det kan rett og slett tenkes at vårt nåvarige webhotell ikke lever opp til kravene våre, da det støtt og stadig dukker opp meldinger om at MySQL-serveren er borte i kort tid (jeg får automatisk eposte når dette skjer). Men ellers finnes det sikkert en workaround. Sjekker det ut senere. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
OyvindEG
|
 |
« Svar #70 på: tir 10 mai 2011, 08:03:51 » |
|
Jeg finner ikke hvor jeg kan endre brukernavnet mitt. Er jeg blind?!?! Hvis du vil så kan du endre brukernavnet ditt her. Hvis du vil at navnet ditt fortsatt vises som Bård (og ikke Baard eller noe lignende), så kan du endre visningsnavnet til det navnet du måtte ønske. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Lykkelig kriger :-)
|
|
|
|
Gansmoe
|
 |
« Svar #71 på: lør 21 mai 2011, 16:41:27 » |
|
Måtte teste ut dette jeg også..
Sent using Tapatalk
|
|
|
|
|
Loggført
|
En student uten øl er som fisk uten vann!
|
|
|
|
Gansmoe
|
 |
« Svar #72 på: lør 21 mai 2011, 16:41:55 » |
|
Måtte teste ut dette jeg også.. Sent using Tapatalk Edit: hehe.. Ser problemet 
|
|
|
|
|
Loggført
|
En student uten øl er som fisk uten vann!
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #73 på: lør 21 mai 2011, 16:59:53 » |
|
Min erfaring er at det er når trådene blir for lange at dobbeltpostingene kommer. På korte tråder med feks kun 1 side dobbeltposter ikke mon mobil i hvertfall...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Dag
|
 |
« Svar #74 på: fre 10 jun 2011, 14:34:37 » |
|
Kun en test, nå er også far med VIA Tapatalk!
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
|
|
|
|
|
Loggført
|
"De levde som ville dyr, de hverken røkte eller drakk!" Axel Sandemose
|
|
|
|
StianT
|
 |
« Svar #75 på: fre 10 jun 2011, 18:00:45 » |
|
Teste teste  Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
|
|
|
|
|
Loggført
|
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy. -Benjamin Franklin
|
|
|
|
StianT
|
 |
« Svar #76 på: fre 10 jun 2011, 18:01:21 » |
|
Teste teste  Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk Blir dobbeltoppføringer ja. Tapatalk ble aldri "ferdig" med å laste opp posten min. Tok en "back" etter en 3-4 minutter. Da hadde det dukket 2 replies... Editeringen av denne posten gikk derimot helt som forventet. SQL problemer?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy. -Benjamin Franklin
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #77 på: fre 10 jun 2011, 18:56:02 » |
|
Prøv på en tråd med bare 1 side..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
gunnark
|
 |
« Svar #78 på: fre 15 jul 2011, 09:56:10 » |
|
Måtte bare teste tapatalk. Hva med å opprette en testseksjon på forumet?
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
gunnark
|
 |
« Svar #79 på: fre 15 jul 2011, 09:56:46 » |
|
Måtte bare teste tapatalk. Hva med å opprette en testseksjon på forumet?
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rune Alm
|
 |
« Svar #80 på: fre 15 jul 2011, 11:25:14 » |
|
Synes det går greit på forumet med mobil. Bruker Samsung Galaxy 2 med Tapatalk og Mozilla Firefox.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #81 på: fre 15 jul 2011, 14:46:20 » |
|
det er vel nettopp denne tråden som er testseksjonen? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #82 på: tir 30 aug 2011, 08:59:20 » |
|
Test
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #83 på: tir 30 aug 2011, 08:59:57 » |
|
Test
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #84 på: tir 30 aug 2011, 09:02:05 » |
|
Ny test
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #85 på: tir 30 aug 2011, 09:02:38 » |
|
Ny test
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #86 på: tir 30 aug 2011, 09:03:34 » |
|
Nok en test
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #87 på: tir 30 aug 2011, 09:04:04 » |
|
Nok en test
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Morten K. Agerup Myhr
|
 |
« Svar #88 på: tir 30 aug 2011, 09:05:11 » |
|
Vel og bra dette; men de fleste mobiler som selges er fremdeles av merket Nokia, som benytter Symbian.
Noen tanker om å gjøre forumet tilgjengelig på en smekker måte også for flertallet? ;-)
MVH
Morten M
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #89 på: tir 30 aug 2011, 09:06:10 » |
|
blir to og to poser hele tiden med denne tapatalk.. Har noen testet tapatalk imot det andre forumet? (som er av samme motor?)
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #90 på: tir 30 aug 2011, 09:06:36 » |
|
Ser ut som at det har skjedd noe rart med klokka på mobilen. Uansett hvilken tidssone jeg stiller klokka på, så ser det ut som at mine poster er postet 2 timer før de faktisk ble det..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #91 på: tir 30 aug 2011, 09:07:15 » |
|
Ser ut som at det har skjedd noe rart med klokka på mobilen. Uansett hvilken tidssone jeg stiller klokka på, så ser det ut som at mine poster er postet 2 timer før de faktisk ble det..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #92 på: tir 30 aug 2011, 09:07:54 » |
|
Nei, ser bra ut her?, postet 907 og slik
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Grunde
|
 |
« Svar #93 på: tir 30 aug 2011, 09:48:27 » |
|
Test
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Grunde
|
 |
« Svar #94 på: tir 30 aug 2011, 09:48:57 » |
|
Test
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Grunde
|
 |
« Svar #95 på: tir 30 aug 2011, 09:56:47 » |
|
Samme fra Tapatalk iPhone. Dobbeltposting og tidsvisningen er 2 timer tidligere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Grunde
|
 |
« Svar #96 på: tir 30 aug 2011, 09:57:16 » |
|
Samme fra Tapatalk iPhone. Dobbeltposting og tidsvisningen er 2 timer tidligere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #97 på: tir 30 aug 2011, 10:24:06 » |
|
to timer.. skal vi se.. Differansen mellom norsk tid og UTC akkurat nå er, eh, 2 timer..  Så Forumet er tydeligvis satt opp så det sender tilbake UTC til klienter da?, iallefall vises det riktig tid for mobilpostene deres på websiden.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|