|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #1 på: fre 8 okt 2010, 13:44:03 » |
|
Jeg ser dette er med Petter Nome og Sigrid Strætkvern, så da går jeg ut ifra at dette er en ordentlig ølsmaking  . Utelukker ikke en tur innom der heller, nei!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer." Arnold Schwarzenegger
|
|
|
|
Øystein L
|
 |
« Svar #2 på: fre 8 okt 2010, 13:58:12 » |
|
Det står på påmeldingssiden at dette arrangementet kun er for DN vinklubb sine medlemmer, har ringt med DN og dette stemmer ikke, det er også åpent for ikke medlemmer. Det er bare litt dyrere for ikke medlemmer kr.250,-, ser ellers spennende ut, tror det blir en tur.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Hvis ikke ØL eller DAMER er svaret, er spørsmålet uinteressant !
|
|
|
jikvig
Dommerkomité
Utlogget
Oslo
Høyt Skum
|
 |
« Svar #3 på: fre 8 okt 2010, 14:22:48 » |
|
Tror dette kan bli knall jeg. Som du sier Øystein, det er for andre enn kun abonenter. Men man må forhåndsbetale, og det er bare en sum som går å betale (150,-) på sidene deres... Merkelig opplegg akkurat det der...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
tomv
|
 |
« Svar #4 på: fre 8 okt 2010, 15:20:58 » |
|
jeg skal
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jikvig
Dommerkomité
Utlogget
Oslo
Høyt Skum
|
 |
« Svar #5 på: fre 8 okt 2010, 19:19:06 » |
|
Kommer til å tusle rundt i en t-skjorte med "Chili Triple" over hele brystkassen! Bare å si hallo! :-D
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
HansOB
|
 |
« Svar #6 på: lør 9 okt 2010, 11:12:26 » |
|
Paradox at DNs vinklubb arrangerer ølsmaking. Begynner å bli vel "hipt" å drikke øl etterhvert.. Håper bare snobbefaktene ikke ødelegger for folkeligheten med et godt øl!
|
|
|
|
|
Loggført
|
You can't be a real country unless you have a beer and an airline; it helps if you have some kind of a football team or some kind of nuclear weapons, but at least you need a beer. (Frank Zappa)
|
|
|
|
Regin Smiður
|
 |
« Svar #7 på: lør 9 okt 2010, 11:45:09 » |
|
Paradox at DNs vinklubb arrangerer ølsmaking. Begynner å bli vel "hipt" å drikke øl etterhvert.. Håper bare snobbefaktene ikke ødelegger for folkeligheten med et godt øl!
 Enig der...!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
tomv
|
 |
« Svar #8 på: lør 9 okt 2010, 15:07:49 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
jikvig
Dommerkomité
Utlogget
Oslo
Høyt Skum
|
 |
« Svar #9 på: tir 12 okt 2010, 09:19:46 » |
|
Har prøvd å finne ut litt mer hvem som kommer, og fikk følgende svar;
"Hei, jeg har ikke full oversikt enda, men de som er bekreftet er i alle fall Ringnes, Hansa/borg, Aass, Haandbryggeriet, Nøgne Ø, Ægir og Strag (distributør).
Edvard/DNvinklubb"
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #10 på: man 25 okt 2010, 13:09:19 » |
|
Fikk en liste på mail nå, 98 sorter øl. Dette blir en bra mandagskveld!  Mange fra Norbrygg som skal ivei?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kyrre D K
|
 |
« Svar #11 på: man 25 okt 2010, 14:10:48 » |
|
Er det fortsatt mulig å melde seg på??
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #13 på: man 25 okt 2010, 14:18:35 » |
|
Jeg skal dit. Gleder meg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #14 på: man 25 okt 2010, 15:12:45 » |
|
Mailen som ble sendt idag indikerer ca 350 gjester, men 800 stykker, da blir det vanskelig å smake vel? 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|