Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
tor 24 mai 2012, 04:15:53

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
95362 innlegg i 8942 emner av 3329 medlemmer
Nyeste medlem: GunnarH
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter  |  Andre begivenheter  |  Emne: 12.02.2011 Haandbryggerkonkurranse 2011 0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet. « forrige neste »
avstemning
Spørsmål: Har du tenkt til å delta på Haandbryggeriets ASIBA konkuranse?
Ja Helt klart. Med minst et bidrag
Jeg regner med at jeg har noe klart innen fristen. Sansynligvis sender jeg ett bidrag
Kanskje, hvis jeg har noe klart
Nei. Rekker nok ikke å få brygga noe tidsnok

Sider: 1 ... 8 9 [10] Skriv ut
Skrevet av Emne: 12.02.2011 Haandbryggerkonkurranse 2011  (Lest 8023 ganger)
Riis'en
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
Drammen

Vis profil WWW
« Svar #135 på: man 21 feb 2011, 13:36:20 »

Når folk henger seg opp i slikt, tyder det vel i det minste på at de håndskrevne kommentarene var greit leselige. Kudos til dommerne for det! Smiley
Kudos til Øystein Meiningen for scanning av skjemaene.. tror også kvaliteten på maskinen har mye med saken å gjøre.. Han kan godt få agenturet på den oppgaven Smiley
Loggført

Lieber einen Bauch vom Saufen als einen Buckel vom Arbeiten
ØysteinM
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Drammen

Vis profil WWW
« Svar #136 på: man 21 feb 2011, 14:15:39 »

Kudos til Øystein Meiningen for scanning av skjemaene.. tror også kvaliteten på maskinen har mye med saken å gjøre.. Han kan godt få agenturet på den oppgaven Smiley
Bare hyggelig å kunne hjelpe til.
Og så lenge det ikke skal scannes med alt for mange PDF'er som resultat går det veldig greit når maskinen har arkmater  Smiley
Loggført

www.barebrygg.no
På Flaske: Barsels (sitrus) IPA | 4 x American Style Black Ale | Münchener Dunkel | Rauchbier | + masse rester

Kommende brygg: Kandidat til Publikums favoritt (IPA) | Porter-serie | Über-imperial Stout
Gahr
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
Fyllingsdalen, Bergen

Andrimne Bryggeri

Vis profil
« Svar #137 på: man 21 feb 2011, 15:18:53 »

Når folk henger seg opp i slikt, tyder det vel i det minste på at de håndskrevne kommentarene var greit leselige. Kudos til dommerne for det! Smiley

Han fikk scannet dem så kjapt at jeg nesten skvatt da de dumpet ned i mailboksen min!
Loggført

Gahr Smith-Gahrsen
Pål
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Trondheim

Vis profil
« Svar #138 på: man 21 feb 2011, 22:12:59 »

Under kommentarene for aroma har dommerne skrevet n2 humle på vårt brygg (a011). Er dette en humlesort?

Ellers var det fine og klare tilbakemeldinger!

Tror det menes "NZ" - New Zealand. Smiley

Ah, selvsagt! I ølet var det kun Cascade og columbus Smiley
Loggført
Espen Unnvik
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Øvre Sædalsveien 115, 5099 Bergen

Vis profil
« Svar #139 på: man 21 feb 2011, 22:25:46 »

Under kommentarene for aroma har dommerne skrevet n2 humle på vårt brygg (a011). Er dette en humlesort?

Ellers var det fine og klare tilbakemeldinger!

Tror det menes "NZ" - New Zealand. Smiley

Ah, selvsagt! I ølet var det kun Cascade og columbus Smiley

Columbus er jo kjent for å reise feil, så hvorfor ikke New Zealand...... :-)
Loggført

Du kan leve helt fint....uten å klare deg.
Bård
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Gamlebyen, Oslo

Vis profil WWW
« Svar #140 på: ons 7 sep 2011, 22:13:25 »

Ble vinneroppskriften noen gang publisert? tenkte jeg skulle prøve meg på en slik en ASIBA til helga og trenger inspirasjon... Smiley
Loggført

http://humlepungene.blogspot.com/

På fat:  GHB+Rawroffe Julebock,Beer Geek Breakfast
ØysteinM
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Drammen

Vis profil WWW
« Svar #141 på: tor 8 sep 2011, 11:06:02 »

Ble vinneroppskriften noen gang publisert? tenkte jeg skulle prøve meg på en slik en ASIBA til helga og trenger inspirasjon... Smiley
Har ikke sett det, men vår oppskrift som kom på andreplass ligger på web'en vår:
http://www.barebrygg.no/index.php?option=com_content&view=article&id=94:humlebombe-brygg-30&catid=4:oppskrifter&Itemid=8

(Og brygg 28 på samme side endte på 5. plass)
Loggført

www.barebrygg.no
På Flaske: Barsels (sitrus) IPA | 4 x American Style Black Ale | Münchener Dunkel | Rauchbier | + masse rester

Kommende brygg: Kandidat til Publikums favoritt (IPA) | Porter-serie | Über-imperial Stout
Sider: 1 ... 8 9 [10] Skriv ut 
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter  |  Andre begivenheter  |  Emne: 12.02.2011 Haandbryggerkonkurranse 2011 « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!