Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
tor 24 mai 2012, 04:22:08

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
95362 innlegg i 8942 emner av 3329 medlemmer
Nyeste medlem: GunnarH
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Styret informerer  |  Emne: Forespørsel fra pressen 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] Skriv ut
Skrevet av Emne: Forespørsel fra pressen  (Lest 1031 ganger)
Eduard
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo

Den Gyldne Draabe

Vis profil WWW
« på: tir 2 nov 2010, 11:58:23 »

I dag fikk jeg vite at D2 (Dagens Næringsliv) er ute etter en hjemmebrygger som de vil intervjue. De vil gjerne snakke med en hjemmebrygger i Oslo-området som brygger øl fordi han/hun ikke tar til takke med utvalget av øl i butikken og på vinmonopolet.

Slik jeg forstår så får det gjerne være en hjemmebrygger som fokuserer på kvaliteten på hjemmebrygget øl (kontra kjøpeøl), og dette får gjerne gå hånd i hånd med en overgjennomsnitlig interesse for gourmetmat eller slow food. Intervjuet inngår i en større artikkel som omhandler også andre hobbyer som søker høyere kvalitet på mat. og drikkevarer og derfor heller 'gjør det selv'.

De som kunne tenke seg å bli intervjuet, og dermed på en måte fronte vår fantastiske hobby, bes kontakte meg snarest via e-post eller PM her på forumet.
Loggført

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer."
Arnold Schwarzenegger
TrondH
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Grimstad

Fjære Bryggerhus

Vis profil WWW
« Svar #1 på: tir 2 nov 2010, 12:13:24 »

Meget spennende.....synd jeg bor i Grimstad.
Loggført

Livet er for kort for lorteøl
Eduard
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo

Den Gyldne Draabe

Vis profil WWW
« Svar #2 på: ons 3 nov 2010, 13:46:01 »

Sånn, da har jeg videresendt kontaktinfo til journalisten på alle som har meldt sin interesse. Det blir trolig bilder også, og slik jeg forstod det så er det ikke før om en måned at det dukker opp noe om dette i D2.
Loggført

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer."
Arnold Schwarzenegger
Roger
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Fjerdingby ved Lillestrøm

Harbergbryggeriet

Vis profil
« Svar #3 på: ons 10 nov 2010, 11:30:09 »

Sånn, da har jeg videresendt kontaktinfo til journalisten på alle som har meldt sin interesse. Det blir trolig bilder også, og slik jeg forstod det så er det ikke før om en måned at det dukker opp noe om dette i D2.

Hold oss informert om når det kommer. Kjøper ikke DN hver dag.

r
Loggført

Lev livet - det kommer ikke i reprise!
Sider: [1] Skriv ut 
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Styret informerer  |  Emne: Forespørsel fra pressen « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!