Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
tor 24 mai 2012, 06:04:30

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
95362 innlegg i 8942 emner av 3329 medlemmer
Nyeste medlem: GunnarH
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter  |  Andre begivenheter  |  Emne: 29.01.2011 Hjemmebryggerdager hos Nøgne Ø 0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: 1 ... 7 8 [9] Skriv ut
Skrevet av Emne: 29.01.2011 Hjemmebryggerdager hos Nøgne Ø  (Lest 6244 ganger)
Pål_M
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Askim

Vis profil
« Svar #120 på: fre 25 mar 2011, 20:26:55 »

Jeg var i Køben sist da vi tapte for Danmark sammen med 10.000 andre nordmenn. Nå er det "pay back time!!!!!!!!!!"

Jeg blir fremdeles kvalm når jeg hører navnet Jesper Grønkjær!

Har nett, PC, TV2sumo og en liten ipod høyttaler.

Vi får sitte tett i et lite hjørne!

pål
Loggført

You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer. Frank Zappa
Leffe
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Kongsvinger

Vis profil WWW
« Svar #121 på: fre 25 mar 2011, 20:40:50 »

Hehe, supporter for alle penga skjønner jeg  Grin Det trengs!
Loggført

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.
Morten K. Agerup Myhr
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
2016 Frogner

Vis profil
« Svar #122 på: søn 27 mar 2011, 10:23:20 »

god morgen.  jeg skriver bevisst kun med små bokstaver - kan jo være noen med vondt i hodet idag...  kommer ikke snart første "trip report" for oss andre, som ikke fikk vært med igår?
Loggført
Leffe
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Kongsvinger

Vis profil WWW
« Svar #123 på: man 28 mar 2011, 10:01:23 »

Joda, kan melde om en hyggelig kveld hos Nøgne Ø. Det var nok en del frafall siden del 1, men vi var da "mange nok" uten at jeg skal gjette på noe antall. God mat, god drikke og bra stemning! Det var t.o.m fotballkamp å se, så jeg tror alle var fornøyd Wink
Litt usikker på formen til de som valgte å bli med videre til Ramsvatn's afterparty, men de kan sikkert rapportere om det selv bare de våkner snart.....

Takk til Nøgne Ø for flott arrangement!
Loggført

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Skriv ut 
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter  |  Andre begivenheter  |  Emne: 29.01.2011 Hjemmebryggerdager hos Nøgne Ø « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!