Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
tor 24 mai 2012, 06:50:52

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
95364 innlegg i 8943 emner av 3329 medlemmer
Nyeste medlem: GunnarH
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Styret informerer  |  Emne: Ny nettside 0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: 1 2 [3]  Alle Skriv ut
Skrevet av Emne: Ny nettside  (Lest 2587 ganger)
Kyrre D K
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Lommedalen

Vis profil
« Svar #30 på: tor 13 jan 2011, 13:54:27 »

Og hvis noen lurte.. mitt forrige innlegg var selvfølgelig ment som et humoristisk innlegg..  Smiley
Loggført
gustavf
Dommerkomité
*
Utlogget Utlogget
Lambertseter, Oslo

Vis profil WWW
« Svar #31 på: man 17 jan 2011, 20:55:46 »

Jeg håper dere har sørget for at alle lenker inn til Norbrygg sine sider fortsatt fungerer? Eller har dere byttet adresse på noen av sidene?
Loggført

Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
Eduard
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo

Den Gyldne Draabe

Vis profil WWW
« Svar #32 på: man 17 jan 2011, 21:18:34 »

Siden er nå blitt optimalisert for Search Engine Friendly adresser. I utgangspunktet så bør de gamle lenkene fremdeles fungere, men det virker som om noen av dem ikke gjør dette lenger.

Hvis dette skulle oppstå, så kan dette gjerne meldes ifra om til meg, så kan jeg oppdatere de lenkene det gjelder. Dette gjelder vel mest linker fra forumet til nettsiden, mens linker innenfor nettsiden selv burde vært oppdatert automatisk.
Loggført

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer."
Arnold Schwarzenegger
gustavf
Dommerkomité
*
Utlogget Utlogget
Lambertseter, Oslo

Vis profil WWW
« Svar #33 på: man 17 jan 2011, 23:04:55 »

Hvis dette skulle oppstå, så kan dette gjerne meldes ifra om til meg, så kan jeg oppdatere de lenkene det gjelder. Dette gjelder vel mest linker fra forumet til nettsiden, mens linker innenfor nettsiden selv burde vært oppdatert automatisk.

Jeg får da håpe at det er noen utenfor Norbrygg som har lenket til en del av den gode informasjonen som finnes her Smiley
Loggført

Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
Ramsvatn
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Rykene

Vis profil
« Svar #34 på: tor 27 jan 2011, 08:56:40 »

Det er en ting jeg sliter med her på forumet..

Når jeg skriver innlegg så går det veldig greit helt til jeg har brukt opp hovedruten. Men når den er brukt opp så forsvinner markøren ned under "vinduet"  Jeg klarer da ikke lenger å se hva jeg skriver. Hva gjør jeg galt?

Det er vel ikke meningen å skrive innlegget i et annen program for så å bruke "klipp ut og lim inn" ?
Loggført

Selvgjort er velgjort :-)
neslekkim
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Kalbakken, Oslo, Norge

Vis profil
« Svar #35 på: tor 27 jan 2011, 09:03:52 »

Jeg har merket det bare når jeg har brukt IE mener jeg, med Google Chrome så fungerer det fint.
Et bonus i Google Chrome er at du har en dings nederst i høyre hjørne av tekstfeltet, der kan du dra ut boksen så den blir større...
Loggført
Lars
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
Trondheim

Vis profil
« Svar #36 på: tor 27 jan 2011, 11:08:46 »

Det er en ting jeg sliter med her på forumet..

Når jeg skriver innlegg så går det veldig greit helt til jeg har brukt opp hovedruten. Men når den er brukt opp så forsvinner markøren ned under "vinduet"  Jeg klarer da ikke lenger å se hva jeg skriver. Hva gjør jeg galt?

Det er vel ikke meningen å skrive innlegget i et annen program for så å bruke "klipp ut og lim inn" ?

Hvilken nettleser bruker du?
Jeg opplever dette på iPhone, men ikke i Firefox.
Loggført
oeng
Medlem i Norbrygg
Innlogget Innlogget
Bergen

Vis profil
« Svar #37 på: tor 27 jan 2011, 11:44:56 »

EDIT
Dette skjer med MS Internet Explorer

Dette var et problem med den gamle nettsiden, ser ut til å fungere greit med denne nye   skitbra
Loggført
Ramsvatn
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Rykene

Vis profil
« Svar #38 på: tor 27 jan 2011, 11:54:24 »

Takker for hjelpa..   Jeg prøvde med firefox som jeg har instalert på PCen..  da funka det fint   skitbra
Loggført

Selvgjort er velgjort :-)
Sider: 1 2 [3]  Alle Skriv ut 
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Styret informerer  |  Emne: Ny nettside « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!