Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
tor 24 mai 2012, 07:10:20

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
95364 innlegg i 8943 emner av 3329 medlemmer
Nyeste medlem: GunnarH
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter  |  NM i hjemmebrygging  |  Emne: Trønderbuss og hotellpakke til NM2011! 0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet. « forrige neste »
avstemning
Spørsmål: Blir du med på buss- og hotellpakken i NM-helga?
Jawurst! Gi meg full pakke!
Regn med meg på bussen!
Jeg ligger gjerne i maltsenga på hjemmebryggerhotellet!
Hm, dette må jeg (eller det vil si min bedre halvdel) tenke litt på!
Nei, jeg bor enda nærmere enn hotellet, og har blitt lovet sykkelskyss av Eduard, ..eller har en annen unnskyldning..

Sider: 1 ... 3 4 [5]  Alle Skriv ut
Skrevet av Emne: Trønderbuss og hotellpakke til NM2011!  (Lest 7052 ganger)
Grove
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
Hellerudtoppen, Oslo

Vis profil WWW
« Svar #60 på: lør 2 apr 2011, 00:22:37 »

Second best thing. Wink
Loggført
Fredrik Martinsen
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #61 på: man 4 apr 2011, 00:10:54 »

Er det mulig at sitte på bare en vei til halv pris? Jeg har ærend i Oslo uken etter og trenger dermed ikke sitte på tilbake til Trondheim på søndag.
Loggført
Lars
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
Trondheim

Vis profil
« Svar #62 på: man 4 apr 2011, 10:24:05 »

Er det mulig at sitte på bare en vei til halv pris? Jeg har ærend i Oslo uken etter og trenger dermed ikke sitte på tilbake til Trondheim på søndag.

Jepp,
det har vært flere som har spurt om dette, og jeg har nå lagt til felt i påmeldingsskjemaet som muliggjør enveisbussing. Var det din eller Arne M´s bedre halvdel som også lurte på det samme på hjemmebryggerfestivalen?
Jeg mikser foreløpig de to, men regner med dere 4 har oversikten selv. laugh
Loggført
Fredrik Martinsen
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #63 på: man 4 apr 2011, 14:21:52 »

Det var min. Men flott. da blir det busstur.
Loggført
Veronica
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Trondheim

Det Episke Bryggeri

Vis profil WWW
« Svar #64 på: man 4 apr 2011, 17:41:15 »

Buss! For oss som har bedt om påstigning i busslomme langs E6-en, er det bare å stå der ca når bussen kommer til å gå forbi? Og er det mulighet for at fat og CO₂ står i bussen over natta (vi skal bo et godt stykke unna Fabrikken nemlig, sånn typ 50 min med buss visstnok).
Og jeg er da hu andre Grin
Loggført

Six pints of bitter. And quickly, please, the world's about to end.
Lars
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
Trondheim

Vis profil
« Svar #65 på: man 4 apr 2011, 17:55:35 »

Buss! For oss som har bedt om påstigning i busslomme langs E6-en, er det bare å stå der ca når bussen kommer til å gå forbi? Og er det mulighet for at fat og CO₂ står i bussen over natta (vi skal bo et godt stykke unna Fabrikken nemlig, sånn typ 50 min med buss visstnok).
Og jeg er da hu andre Grin

Ohoi! Det skulle gå fint ja x2.
Det mest ideelle hadde vært å satt av PF-rekvisita på Fabrikken på fredagskvelden, men er usikker på hvor sent vi kommer frem og om det er folk der, kjøling++.
Kan sjekke ut dette endelig på møte torsdag..
Loggført
Veronica
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Trondheim

Det Episke Bryggeri

Vis profil WWW
« Svar #66 på: fre 8 apr 2011, 13:13:13 »

Gleder meg jeg nå. Vi kommer til å stå på Buran-holdeplassen i styggværet og vente om bare et par timer. Blir nice! Grin
Loggført

Six pints of bitter. And quickly, please, the world's about to end.
Kristian L
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Tøyen, Oslo

Vis profil
« Svar #67 på: fre 8 apr 2011, 17:02:09 »

Det meldes om en Trønderbuss som har passert Trondheim og er på vei til Oslo, noen minutter etter skjema.

Litt trist å stå igjen (og at jeg ventet på andre enden av stasjonen og ikke fikk hilst på de andre som skulle nedover), men utstyr ble i alle fall utvekslet, så noe godt kom ut av oppmøtet. Takk for hjelpen, Lars!
Loggført
Lars
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
Trondheim

Vis profil
« Svar #68 på: fre 8 apr 2011, 22:11:54 »

De nada!
Vi har nå fått flott omvisnkng og prøvesmaking på Atna (vi kan bekrefte å ha kidnappet bryggeren deres), og gjennomført quiz.
En soleklar vinner ble kåret, laget tripel (Beate, Jacob og Tobias) nyter nå premiene fra Petit Agentur, Meium Sjokolade og undertegnedes kjeller. Smiley
Et tilleggsspørsmål poppet inn over fjellet fra Gahr, og etter massiv mobilstorm, flere hint og 100 forslag, stakk Shea-Arne av med en ekstrapris.

Hipp hipp for alle vinnerne!
Loggført
Leffe
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Kongsvinger

Vis profil WWW
« Svar #69 på: fre 8 apr 2011, 22:23:01 »

Høres ut som dere har det bra! Han derre bryggern på Atna var nok ikke vanskelig å kidnappe vil jeg tro, hadde gleden av å  "kidnappe" han med ned til Nøgne Ø's hjemmebryggerdager del 2 Smiley
Trivlig kar, håper han tok med niste da!
Loggført

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.
Eduard
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo

Den Gyldne Draabe

Vis profil WWW
« Svar #70 på: lør 9 apr 2011, 01:37:00 »

Trivlig kar, håper han tok med niste da!

fy flate
Loggført

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer."
Arnold Schwarzenegger
Lars
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
Trondheim

Vis profil
« Svar #71 på: lør 9 apr 2011, 12:03:27 »

Først hørt på bussen:
Er i dialog med EC Dahls med å sette opp et opplegg for en gjeng Norbryggere før sommeren. Følg med.

Bill. mrk: Gratis
Loggført
Sider: 1 ... 3 4 [5]  Alle Skriv ut 
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter  |  NM i hjemmebrygging  |  Emne: Trønderbuss og hotellpakke til NM2011! « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!