Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
tor 24 mai 2012, 07:16:18

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
95364 innlegg i 8943 emner av 3329 medlemmer
Nyeste medlem: GunnarH
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Ølbrygging  |  Bilder, video og øvrige media  |  Emne: Mesketank av Labb-dunk 0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: 1 [2]  Alle Skriv ut
Skrevet av Emne: Mesketank av Labb-dunk  (Lest 1484 ganger)
Southfarm
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #15 på: lør 7 mai 2011, 18:49:41 »

Neida, Tilsvarende verdi i farenheit. Hvis det fungerer for dere andre kan det kanskje være verdt å prøve et batteriskift. Det er en stund siden jeg kjøpte det, så tviler på at jeg får byttet det i et nytt nå.
Loggført

"There is much pleasure to be gained from useless knowledge" - Bertrand Russell
arve.thue
Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #16 på: lør 7 mai 2011, 19:45:03 »

I etterkant av første dagen termometeret var i bruk viser det 46.5 °C i kaldt vann (rett fra brønnen)   mao: Et dårlig kjøp.

Høres ut som Fahrenheit. 46.5 °F = ca 8 °C og det kan vel stemme godt med brønnvann det?
Du får sjekke med kokende vann da vet du, om den da viser 212 °C så vet du at den har hengt seg opp.
Loggført
Southfarm
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #17 på: lør 7 mai 2011, 20:32:17 »

Den viser for øyeblikket 61,8 °C  og 143 °farenheit i rommet jeg sitter i og nei, jeg sitter ikke i badstuen Smiley
Må nok gjøre noen tiltak.
Loggført

"There is much pleasure to be gained from useless knowledge" - Bertrand Russell
Sider: 1 [2]  Alle Skriv ut 
Norbrygg  |  Ølbrygging  |  Bilder, video og øvrige media  |  Emne: Mesketank av Labb-dunk « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!