|
Per Aslak
|
 |
« på: man 14 mar 2011, 23:17:56 » |
|
Hei. Jeg har meldt på med et brygg på NM uten medbrygger og huket av for å delta i etikett-konkurransen. Det er min samboer som har lagd etiketten som skal delta. Mulig jeg har oversett noe i registreringa, men er det noe sted jeg kan registrere hvem som har lagd etiketten. Hvis ettiketten skulle vinne, er det ikke jeg som har æren.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #1 på: man 14 mar 2011, 23:34:11 » |
|
Skriv det på en post it-lapp eller lignende og fest på etiketten, så får vi det med oss.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
|
|
|
|
Bisgaard
|
 |
« Svar #2 på: ons 16 mar 2011, 09:07:41 » |
|
Skriv det på en post it-lapp eller lignende og fest på etiketten, så får vi det med oss.
Hei hei ;-) findes der nogen link til indmelding av etiket konkurrencen ?? Mvh Bisgaard
|
|
|
|
|
Loggført
|
(Thomas Dansken)
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #3 på: ons 16 mar 2011, 09:17:24 » |
|
For å være med i etikettkonkurransen, må ølet som etiketten er laget til delta i flaskekonkurransen. I påmeldingsskjemaet er det mulighet for å krysse av for deltagelse i etikettkonkurransen.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
|
|
|
|
Bisgaard
|
 |
« Svar #4 på: ons 16 mar 2011, 15:40:45 » |
|
For å være med i etikettkonkurransen, må ølet som etiketten er laget til delta i flaskekonkurransen. I påmeldingsskjemaet er det mulighet for å krysse av for deltagelse i etikettkonkurransen.
tak tak ;-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
(Thomas Dansken)
|
|
|
|
Trygve
|
 |
« Svar #5 på: fre 22 apr 2011, 13:37:32 » |
|
Er etikettene lagt ut noe sted? Kunne gjerne tenkt meg å få se på alle sammen.......
|
|
|
|
|
Loggført
|
mvh Trygve
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #6 på: lør 23 apr 2011, 14:59:59 » |
|
Nei, jeg tror ikke noen husket å ta bilde av etikettene.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Trygve
|
 |
« Svar #7 på: lør 23 apr 2011, 22:04:06 » |
|
Nåvel - med så mye godt øl innen rekkevidde så var det vel ikke annet å vente.......
|
|
|
|
|
Loggført
|
mvh Trygve
|
|
|
|
Per Aslak
|
 |
« Svar #8 på: tir 26 apr 2011, 13:03:17 » |
|
Elendige bilder, men det var nå sånn det.
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
neslekkim
|
 |
« Svar #9 på: tir 26 apr 2011, 15:08:53 » |
|
hvem av disse vant?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #10 på: ons 27 apr 2011, 01:44:26 » |
|
hvem av disse vant?
The Bitter End, av Phonebooth Brewery (Skui)
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer." Arnold Schwarzenegger
|
|
|
|