|
Bjornendre
|
 |
« Svar #60 på: tir 31 jan 2012, 22:51:04 » |
|
Muligheten for å kjøpe 100g knust malt er super for oss som ikke kjøper så mye malt! Ble plutselig mye mer aktuelt med all-grain eller partial.  Og muligheten for knust malt i seg selv er flott! Forresten, hvor lenge holder knust malt seg?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
Bjarte H
|
 |
« Svar #62 på: tor 2 feb 2012, 21:27:16 » |
|
Må nesten legge til at Bryggselv har fått rice hulls nå.

|
|
|
|
|
Loggført
|
Den eneste snarveien er å ta omveien og effektivisere den!
|
|
|
|
Aleksander_B
|
 |
« Svar #63 på: tor 2 feb 2012, 21:27:20 » |
|
Kjekt for alle som eier BB30  Og så kommer det inn en del Blichmann også 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Supporter av Lervig AS "The beer scene is sick, and we are the fucking doctors!"
|
|
|
|
Ole Mørkved
|
 |
« Svar #64 på: fre 3 feb 2012, 00:17:30 » |
|
Hvorfor??
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gahr
Styremedlem
Utlogget
Fyllingsdalen, Bergen
Andrimne Bryggeri
|
 |
« Svar #65 på: fre 3 feb 2012, 07:54:35 » |
|
Hvorfor??
Risskall motvirker tetting av mesken. Gir ikke smak eller ekstrakt, kun ekstra "filter". Svært utbredt i bruk, så det senest hos Nøgne Ø sist helg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Gahr Smith-Gahrsen
|
|
|
|
Shea-Arne
|
 |
« Svar #66 på: fre 3 feb 2012, 09:57:12 » |
|
"Like" !!!!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
And what this flood of deeper brown, Which a white foam does also crown. Less white than snow, more white than mortar? Oh my soul! Can this be Porter? - The Dèjeune
|
|
|
|
Kenneth N
|
 |
« Svar #67 på: fre 11 mai 2012, 13:18:23 » |
|
Ny god erfaring med bryggselv.no, samt første "dårlige" erfaring. Bra: Tok 2 arbeidsdager fra jeg bestilte til jeg hentet varene på postkontoret her i Trondheim (13 kg pakke). Dårlig: De hadde glemt å knuse 4 kg med pale malt jeg bestilte.......... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Richard
|
 |
« Svar #68 på: fre 11 mai 2012, 13:38:41 » |
|
Send han en mail så sender han deg de fire kg med knust malt fort som fy. Bryggselvmannen pleier å rydde opp etter seg.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Humle er nam
|
|
|
|
Ole Mørkved
|
 |
« Svar #69 på: fre 11 mai 2012, 13:49:27 » |
|
Det må da være noen her i Trondheim som kan knuse malten for deg?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
MariusA
|
 |
« Svar #70 på: fre 11 mai 2012, 14:54:44 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tommyf
|
 |
« Svar #71 på: fre 11 mai 2012, 15:21:56 » |
|
Mine to siste bestillinger var feilpakket. Heldigvis henter jeg selv og går over varene og oppdaget det.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bjarte H
|
 |
« Svar #72 på: fre 11 mai 2012, 16:24:54 » |
|
Mine to siste bestillinger var feilpakket. Heldigvis henter jeg selv og går over varene og oppdaget det.
Det skyldes vel kanskje noen nye, og foreløpig urutinerte, ansatte hos Bryggselv. Ikke lett å ha en eksplosiv vekst 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Den eneste snarveien er å ta omveien og effektivisere den!
|
|
|
|
Dimmen
|
 |
« Svar #73 på: fre 11 mai 2012, 18:40:59 » |
|
Eg og har opplevd litt rot i bestilingene, men dei har ordna opp og fiksa det kjapt. so sørvisen er på topp  langt over Rolls-Royce
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Atle Walvåg
|
 |
« Svar #74 på: fre 11 mai 2012, 18:42:36 » |
|
Ny god erfaring med bryggselv.no, samt første "dårlige" erfaring. Bra: Tok 2 arbeidsdager fra jeg bestilte til jeg hentet varene på postkontoret her i Trondheim (13 kg pakke). Dårlig: De hadde glemt å knuse 4 kg med pale malt jeg bestilte..........  [Ta deg en tur innom så knuser jeg malten din] Sent from my HTC One X using Tapatalken fim 2
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|