|
|
|
Shea-Arne
|
 |
« Svar #1 på: man 27 jun 2011, 09:26:26 » |
|
Stilig! Kunne gjerne vært lengre video. Veldig kul bryggeoppsett!
|
|
|
|
|
Loggført
|
And what this flood of deeper brown, Which a white foam does also crown. Less white than snow, more white than mortar? Oh my soul! Can this be Porter? - The Dèjeune
|
|
|
|
Torvald
|
 |
« Svar #2 på: man 27 jun 2011, 09:55:47 » |
|
Meget pent bryggeri! hadde vert kjekt å sjå det i aksjon (video ønske) 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Vestbrygg.no
|
|
|
|
Rune GE
|
 |
« Svar #3 på: man 27 jun 2011, 09:59:44 » |
|
Tenkte å brygge på onsdag f.k. Kanskje jeg får anledning til å ta noen videosnutter. Time will show
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
steinmb
|
 |
« Svar #4 på: tor 30 jun 2011, 20:17:19 » |
|
Den videoen slutta veldig brått, blei dem bare lei og gikk mitt under forklaringa di?  Håper du får tid og ta noen bilder/film og som utflytta Tromsøværing synes jeg det er på tide at noen gir Mac litt bank.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rune GE
|
 |
« Svar #5 på: fre 8 jul 2011, 10:14:00 » |
|
Da har man fått respons  Kanskje ikke akkurat det vi forventa. All PR er god PR.
|
|
|
|
|
|
Shea-Arne
|
 |
« Svar #6 på: fre 8 jul 2011, 10:17:46 » |
|
Hehe! Dem er ikke akkurat treg når de føler de har krav på litt penger 
|
|
|
|
|
Loggført
|
And what this flood of deeper brown, Which a white foam does also crown. Less white than snow, more white than mortar? Oh my soul! Can this be Porter? - The Dèjeune
|
|
|
|
Rune GE
|
 |
« Svar #7 på: fre 8 jul 2011, 10:24:03 » |
|
Sant nok. Men regner med å komme unna denne. Vi brygger til eget konsum enn så lenge. Så får vi heller bruke pol-utvalget når vi skal presentere øl typene vi "kan" lage.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rune GE
|
 |
« Svar #8 på: man 11 jul 2011, 19:42:18 » |
|
Meget pent bryggeri! hadde vert kjekt å sjå det i aksjon (video ønske)  "
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jens Martinsen
|
 |
« Svar #9 på: man 11 jul 2011, 21:47:57 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Give a man a beer, he'll drink for the day.Teach a man to brew, he'll be drunk the rest of his life.
|
|
|
|
Torvald
|
 |
« Svar #10 på: man 11 jul 2011, 21:54:35 » |
|
Flott filmsnutt og morosam gjeng ja! Hvis du får tid til ein oppfølger hadde det vert kjekt, med nok film i kameraet og kanskje litt forklaringer, spesielt rundt mesking og skylling.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Vestbrygg.no
|
|
|
|
Rune GE
|
 |
« Svar #11 på: man 11 jul 2011, 22:03:17 » |
|
Denne blei filma på sparket. Skal se om jeg får laga en video med meir innhold
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #12 på: man 11 jul 2011, 22:06:08 » |
|
Dere får invitere med kontorsjefen fra Tollvesenet i en birolle.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
|
|
|
|
frode_skarstein
|
 |
« Svar #13 på: man 11 jul 2011, 23:30:15 » |
|
Jeg er imponert. Både av bryggeopplegget, bryggekompisene dine OG "Fastsettelses- og kontrollavdelingen". Utrolig at de er så kjappe! Det står noen flasker Garasje-IPA her, Rune, fra brygginga i mai...er du på jobb denne uka?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Erlendso
|
 |
« Svar #14 på: tir 12 jul 2011, 00:34:28 » |
|
Er mildt sagt sjokkert over "storebror". Såvidt jeg vet er fremdeles ikke hjemmebrygging av øl ulovlig. Uansett om du er 1 eller 15 mann.
|
|
|
|
|
Loggført
|
IPA will do you good, Old Ale will do you no harm, Barleywine will sweeten your blood, Stout will strengthen your arm!
|
|
|
|