|
|
|
Shea-Arne
|
 |
« Svar #1 på: man 27 jun 2011, 09:26:26 » |
|
Stilig! Kunne gjerne vært lengre video. Veldig kul bryggeoppsett!
|
|
|
|
|
Loggført
|
And what this flood of deeper brown, Which a white foam does also crown. Less white than snow, more white than mortar? Oh my soul! Can this be Porter? - The Dèjeune
|
|
|
|
Torvald
|
 |
« Svar #2 på: man 27 jun 2011, 09:55:47 » |
|
Meget pent bryggeri! hadde vert kjekt å sjå det i aksjon (video ønske) 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Vestbrygg.no
|
|
|
|
Rune GE
|
 |
« Svar #3 på: man 27 jun 2011, 09:59:44 » |
|
Tenkte å brygge på onsdag f.k. Kanskje jeg får anledning til å ta noen videosnutter. Time will show
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
steinmb
|
 |
« Svar #4 på: tor 30 jun 2011, 20:17:19 » |
|
Den videoen slutta veldig brått, blei dem bare lei og gikk mitt under forklaringa di?  Håper du får tid og ta noen bilder/film og som utflytta Tromsøværing synes jeg det er på tide at noen gir Mac litt bank.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rune GE
|
 |
« Svar #5 på: fre 8 jul 2011, 10:14:00 » |
|
Da har man fått respons  Kanskje ikke akkurat det vi forventa. All PR er god PR.
|
|
|
|
|
|
Shea-Arne
|
 |
« Svar #6 på: fre 8 jul 2011, 10:17:46 » |
|
Hehe! Dem er ikke akkurat treg når de føler de har krav på litt penger 
|
|
|
|
|
Loggført
|
And what this flood of deeper brown, Which a white foam does also crown. Less white than snow, more white than mortar? Oh my soul! Can this be Porter? - The Dèjeune
|
|
|
|
Rune GE
|
 |
« Svar #7 på: fre 8 jul 2011, 10:24:03 » |
|
Sant nok. Men regner med å komme unna denne. Vi brygger til eget konsum enn så lenge. Så får vi heller bruke pol-utvalget når vi skal presentere øl typene vi "kan" lage.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rune GE
|
 |
« Svar #8 på: man 11 jul 2011, 19:42:18 » |
|
Meget pent bryggeri! hadde vert kjekt å sjå det i aksjon (video ønske)  "
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Jens Martinsen
|
 |
« Svar #9 på: man 11 jul 2011, 21:47:57 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Give a man a beer, he'll drink for the day.Teach a man to brew, he'll be drunk the rest of his life.
|
|
|
|
Torvald
|
 |
« Svar #10 på: man 11 jul 2011, 21:54:35 » |
|
Flott filmsnutt og morosam gjeng ja! Hvis du får tid til ein oppfølger hadde det vert kjekt, med nok film i kameraet og kanskje litt forklaringer, spesielt rundt mesking og skylling.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Vestbrygg.no
|
|
|
|
Rune GE
|
 |
« Svar #11 på: man 11 jul 2011, 22:03:17 » |
|
Denne blei filma på sparket. Skal se om jeg får laga en video med meir innhold
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #12 på: man 11 jul 2011, 22:06:08 » |
|
Dere får invitere med kontorsjefen fra Tollvesenet i en birolle.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
|
|
|
|
frode_skarstein
|
 |
« Svar #13 på: man 11 jul 2011, 23:30:15 » |
|
Jeg er imponert. Både av bryggeopplegget, bryggekompisene dine OG "Fastsettelses- og kontrollavdelingen". Utrolig at de er så kjappe! Det står noen flasker Garasje-IPA her, Rune, fra brygginga i mai...er du på jobb denne uka?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Erlendso
|
 |
« Svar #14 på: tir 12 jul 2011, 00:34:28 » |
|
Er mildt sagt sjokkert over "storebror". Såvidt jeg vet er fremdeles ikke hjemmebrygging av øl ulovlig. Uansett om du er 1 eller 15 mann.
|
|
|
|
|
Loggført
|
IPA will do you good, Old Ale will do you no harm, Barleywine will sweeten your blood, Stout will strengthen your arm!
|
|
|
|
Shea-Arne
|
 |
« Svar #15 på: tir 12 jul 2011, 09:09:17 » |
|
Dere får invitere med kontorsjefen fra Tollvesenet i en birolle.
HAHAHA! (Like!) 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rune GE
|
 |
« Svar #16 på: tir 12 jul 2011, 11:00:20 » |
|
Jeg er imponert. Både av bryggeopplegget, bryggekompisene dine OG "Fastsettelses- og kontrollavdelingen". Utrolig at de er så kjappe! Det står noen flasker Garasje-IPA her, Rune, fra brygginga i mai...er du på jobb denne uka?
På jobb denne uka ja.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Aleksander_B
|
 |
« Svar #17 på: tir 12 jul 2011, 17:23:47 » |
|
Jeg må ærlig innrømme at det begynte å rykke litt i lilletåa da jeg så bryggeriet deres. Det må vel være min perfekte våte drøm på alle måter. "En dag" - (drømme-seg-vekk) Håper du/dere kan legge ut flere video der dere brygger ulike typer øl. -ala brewing tv stil. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Supporter av Lervig AS "The beer scene is sick, and we are the fucking doctors!"
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #18 på: fre 9 sep 2011, 07:43:35 » |
|
Hvordan gikk det til slutt med Fastsettelses- og kontrollavdelingen i denne saken?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
|
|
|
|
Rune GE
|
 |
« Svar #19 på: fre 9 sep 2011, 08:00:18 » |
|
Sendt et hyggelig brev til dem, innen fristen, der jeg forklarte at vi i øyeblikket brygger til eget bruk, men og at vi ser frem til den dagen vi kan gjøre bryggingen til et levebrød. Ingenting hørt fra kontrollavdelingen siden... Så jeg tolker det dithen av vi er kontrollert og fritatt for avgifter 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|