|
Bård
|
 |
« Svar #135 på: man 28 nov 2011, 07:46:38 » |
|
Den så jeg i går. Du har Nr til Alto?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
olavgn
|
 |
« Svar #136 på: man 28 nov 2011, 09:27:34 » |
|
Nope. PM? Uansett, takk for eit utrolig trivelig arrangement! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Spis gul snø. Det kan være øl.
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #137 på: man 28 nov 2011, 13:18:50 » |
|
Det ser ut som om dette var et lystig lag med mye hygge og godt øl, synd jeg ikke hadde anledning til å stikke innom!
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer." Arnold Schwarzenegger
|
|
|
|
Dahlberg
|
 |
« Svar #138 på: man 28 nov 2011, 14:25:31 » |
|
Ja det var det ja.
Nå er jeg kronisk elendig med navn, så jeg må nesten be om hjelp på dette punktet.
Dr. Klems bryggeri vant vel PFen. Resten må nesten bekjentgjøre sine plasseringer..
Det var vel Nordtvedt som vant dommerkonkurransen med en Bayer, jeg kom på andre med en Pale Ale og så var det en hveteøl på tredje, men har glemt hva bryggern heter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Untappd - dahlberg
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #139 på: man 28 nov 2011, 16:39:24 » |
|
hehehehe. Det må da være et tegn på at festen var bra når ingen husker vinnerne. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kim A
|
 |
« Svar #140 på: man 28 nov 2011, 16:55:54 » |
|
Takk for en herlig kvell, detta må gjentas! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Good People drink good beer, Hunter S Thompson
|
|
|
|
Christian Magnus
|
 |
« Svar #141 på: man 28 nov 2011, 18:45:20 » |
|
Vanskelig å si, men jeg husker ikke ølet som spesielt syrlig, dersom det er rett øl jeg husker. Den ene bitteren jeg smakte mener jeg var ganske uklar, med en ganske klar smak av gjær. Min første mistanke var egentlig at det var virvlet opp så mye gjær at det satte tydelig smak.
Etter å ha klødd meg i huet og gravd litt i litteraturen er jeg kommet frem til at en mulig synder kan være for varmt skyllevann. Det vil vel både avgi bitterhet og opak styggedom?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
olavgn
|
 |
« Svar #142 på: tir 6 des 2011, 16:47:08 » |
|
Den så jeg i går. Du har Nr til Alto?
Ringte ham nettopp, han skulle dobbeltsjekke, men kunne ikke si at han hadde sett noe. Så om noen andre har snøring på hvor den grønne militærveska kan ha gjort av seg, så hadde det vært satt stor pris på. Synes det er lite hyggelig om den har blitt kasta.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #143 på: tir 6 des 2011, 19:34:35 » |
|
Skal ta en ekstra titt neste gang jeg er innom jeg. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
olavgn
|
 |
« Svar #144 på: ons 7 des 2011, 15:05:30 » |
|
Takk, får håpe du har bedre hell enn Alto. Fikk nettopp telefon om at han ikke greide å finne noe. Veldig rart at den bare har blitt borte. Glad for at jeg tok med meg gass og fat heim på kvelden, når ting bare forsvinner sånn uten videre uten at folk veit hvordan.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
BDKnutsen
|
 |
« Svar #145 på: tir 10 jan 2012, 11:30:07 » |
|
Tredjeplassen melder seg her  Appelsin hveteøl som gjorde susen!
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård S
|
 |
« Svar #146 på: tir 27 mar 2012, 16:07:16 » |
|
Hei
Er det noen planer for å gjennta dette i år, og vet man noe om ca når. Sitter å planlegger en guttetur til høsten, og tenkte jeg skulle prøve å bomme med den.
Bård S
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Eirik Indregård
|
 |
« Svar #147 på: tir 27 mar 2012, 16:15:28 » |
|
Det er flere som lurer. Jeg sitter her og er småbitter for at jeg ikke fikk kommet meg på NM, det ville gjort verden litt bedre om jeg kan se frem til et kretsmesterskap..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #148 på: ons 28 mar 2012, 14:13:51 » |
|
Det er så absolutt intensjonen.  Akkurat i hvilket format, og når er ikke klart, men jeg vil anbefale alle å sørge for å ha noen gode brygg klare til medio september. Sannsynligvis blir det litt senere, men like greit å ha det klart til da..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
AudunWS
|
 |
« Svar #149 på: ons 28 mar 2012, 14:32:48 » |
|
Skjønner det blir hard konkurranse der i år, Bård! Må se til å brygge litt da hvis man tillater Østfoldinger i Kretsmesterskapet. (Hvis ikke så benytter jeg meg av invitasjonen jeg fikk av deg da vi var på bryggedag i Grimstad...  )
|
|
|
|
|
Loggført
|
/Audun
|
|
|
|