|
|
|
AtleEH
|
 |
« Svar #1 på: lør 26 nov 2011, 00:21:22 » |
|
Dette virker skikkelig spennende! Jeg ser det står at påmeldingen starter 1/12 kl 0000 her på norbrygg.no, men hvordan vil denne påmeldingen fungere? Blir det lagt ut en link til påmeldingsskjema ved midnatt og så er det førstemann til mølla da eller?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Young
|
 |
« Svar #2 på: lør 26 nov 2011, 19:57:18 » |
|
Hvem vet, kanskje vi får fin-fint besøk også...
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
AtleEH
|
 |
« Svar #3 på: søn 27 nov 2011, 13:25:08 » |
|
Det hadde jo vrt skikkelig artig dersom The Godfather of Gypsy Brewing vil vre tilstede  men morsomt blir det uansett
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #4 på: tir 29 nov 2011, 21:13:58 » |
|
Det vil bli lagt ut en lenke i artikkelen som står på forsiden til www.norbrygg.no, lenken blir aktivert akkurat ved midnatt, natt til 1.12.2011. Se fjorårets artikkel for å få et inntrykk av hvordan opplegget var i år. EDIT: Det kan være kjekt å finne ut av hvilken gjær, og evt hvilken bakteriekultur som skal bestilles. Ta en titt på http://www.whitelabs.com/beer/homebrew_strains.html for hele oversikten. Obs: både øl, vin, og cidergjær er med i valgmenyen. Obs2: Gjærsorter som er merket med '*' er ikke med i bestillingsutvalget.
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer." Arnold Schwarzenegger
|
|
|
|
Morten K. Agerup Myhr
|
 |
« Svar #5 på: ons 30 nov 2011, 06:15:18 » |
|
Bruker NØ WLP007 også til Beer Geek Breakfast?
MVH
Morten M
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Fredrik J
|
 |
« Svar #6 på: ons 30 nov 2011, 08:32:17 » |
|
Helvete... den dagen er jeg borte med jobben  Også beer geek breakfast som er så digg!! Sent from my HTC Desire
|
|
|
|
|
Loggført
|
# Bryggekø: JuleBock, KontorPils, Stout, Somlete IPA 2.0
|
|
|
Lars
Styremedlem
Utlogget
Trondheim
|
 |
« Svar #7 på: ons 30 nov 2011, 09:55:53 » |
|
Bruker NØ WLP007 også til Beer Geek Breakfast? Det er ihvertfall svært sannsynlig. Har veldig lyst, men dessverre ikke anledning til å bli med i år. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Kittelsen
|
 |
« Svar #8 på: ons 30 nov 2011, 12:56:00 » |
|
Typisk at jeg er offshore på den datoen. Pokker!!!
|
|
|
|
|
Loggført
|
Eirik Kittelsen
|
|
|
|
Aleksander_B
|
 |
« Svar #9 på: ons 30 nov 2011, 16:44:07 » |
|
Hvordan er alternativene for dem som ikke har bil og bor i Rogaland? Ser på busstabeller, men det så ikke lovende ut... 
|
|
|
|
|
Loggført
|
Supporter av Lervig AS "The beer scene is sick, and we are the fucking doctors!"
|
|
|
|
Odland
|
 |
« Svar #10 på: ons 30 nov 2011, 17:05:29 » |
|
Håper jeg får meg billett. Tenker å kjøre, men usikker på om vi blir en eller to.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Aleksander_B
|
 |
« Svar #11 på: ons 30 nov 2011, 17:07:35 » |
|
Da det skal brygges Mikkeller BGB, ville også madammen være med da det er hennes favoritt over alle øl. Så vi er to totalt. Men vi får se :p
|
|
|
|
|
Loggført
|
Supporter av Lervig AS "The beer scene is sick, and we are the fucking doctors!"
|
|
|
|
Bård
|
 |
« Svar #12 på: ons 30 nov 2011, 17:11:30 » |
|
Er det noen som tilbyr overnatting der nede da? Hotell blir litt stivt for mitt budsjett..
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eduard
Styremedlem
Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo
Den Gyldne Draabe
|
 |
« Svar #13 på: ons 30 nov 2011, 17:14:34 » |
|
Tips fra NØ fra i fjor: Jeg mener at flere brukte vertshuset i Grimstad i fjor, kanskje det alternativet er noenlunde rimelig?
|
|
|
|
|
Loggført
|
"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer." Arnold Schwarzenegger
|
|
|
|
Odland
|
 |
« Svar #14 på: tor 1 des 2011, 00:04:58 » |
|
Da er man påmeldt 
|
|