|
FrankW
|
 |
« Svar #15 på: fre 25 nov 2011, 13:28:15 » |
|
Hei
Er Speidel gjæringsbøtter fremdeles til salgs? I så fall tar jeg en.
mvh
/Frank
Sjekk bloggen den oppdateres kontinuerlig. Sitter på jobben så da fikk jeg ikke med den siste endringen i bloggen. mvh Frank
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Richard
|
 |
« Svar #16 på: fre 25 nov 2011, 13:32:18 » |
|
Ser ut som de er solgt ja.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Humle er nam
|
|
|
|
Jon S
|
 |
« Svar #17 på: fre 25 nov 2011, 13:57:53 » |
|
Søren, Jon kom meg i forkjøpet! Ja,ja, lykke til Jon!
Tak takk, har sett etter en slik lenge og hadde tenkt å kjøpe en ny etter nyttår, flaks at denne dukket opp
|
|
|
|
|
Loggført
|
En øl om dagen er bra for magen
|
|
|
|
|
|
Fei
|
 |
« Svar #19 på: fre 25 nov 2011, 20:01:21 » |
|
Temperaturkontrolleren er solgt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
GeirJ
|
 |
« Svar #20 på: fre 25 nov 2011, 21:09:42 » |
|
Ikke at jeg har noe med det, men hvorfor gir du deg helt med bryggingen? Du og Richard var vel de som virkelig holdt Ølportalen oppe. Må si at jeg lærte mye av dere to.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Fei
|
 |
« Svar #21 på: fre 25 nov 2011, 21:20:04 » |
|
Bra vi kunne bidra med å fremme hobbyen.
Pm sendt.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Richard
|
 |
« Svar #22 på: fre 25 nov 2011, 21:21:56 » |
|
Ikke at jeg har noe med det, men hvorfor gir du deg helt med bryggingen? Du og Richard var vel de som virkelig holdt Ølportalen oppe. Må si at jeg lærte mye av dere to. [/quot Ikke at jeg har noe med det, men hvorfor gir du deg helt med bryggingen? Du og Richard var vel de som virkelig holdt Ølportalen oppe. Må si at jeg lærte mye av dere to.
Jeg har ikke gitt meg ;-)
|
|
|
|
|
Loggført
|
Humle er nam
|
|
|
|
Richard
|
 |
« Svar #23 på: fre 25 nov 2011, 21:25:20 » |
|
|
|
|
|
|
Loggført
|
Humle er nam
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #24 på: fre 25 nov 2011, 21:37:41 » |
|
Bra vi kunne bidra med å fremme hobbyen.
Synd at du gir deg. Du har gjort mye for å fremme brygging, spesielt på Speidel.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
|
|
|
|
Rune GE
|
 |
« Svar #25 på: fre 25 nov 2011, 21:56:46 » |
|
Ja, det var tider det 
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Espen Unnvik
|
 |
« Svar #26 på: fre 25 nov 2011, 22:00:45 » |
|
Kan være mange gode grunner for å gi opp ølbrygging, har selv hatt noen år av....pga ny samlivsform og to herelige små barn.....ser for meg at det kan skje andre ting i mitt liv som kan påvirke mine hobbyer....
|
|
|
|
|
Loggført
|
Du kan leve helt fint....uten å klare deg.
|
|
|
|
Richard
|
 |
« Svar #27 på: fre 25 nov 2011, 22:49:24 » |
|
Aldri la øl og brygging vike, for det har Øllah sagt ;-) Synd at Fei gir seg, men tipper han kommer tilbake når Speidel releaser ny modell forgyllet i gull og pyntet med diamanter.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Humle er nam
|
|
|
|
Krille
|
 |
« Svar #28 på: lør 26 nov 2011, 23:10:20 » |
|
Så Fei har blitt religiøs, og drikker ikke mer... Hmm, har han glemt at Jesus første mirakel var å gjøre vann om til vin (selv etter at gjestene var fulle)? Og at han ble kritisert for å være en "storeter og vindrikker?
Edit: Så på Homebrewtalk.com en som hadde følgende signatur på sin profil: "Jesus was a homebrewer"
|
|
|
|
|
Loggført
|
Man skal elske sitt øl!
|
|
|
|