Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
fre 25 mai 2012, 01:41:52

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
95450 innlegg i 8951 emner av 3329 medlemmer
Nyeste medlem: GunnarH
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Ølbrygging  |  Kjøp og salg av utstyr og råvarer  |  Utgåtte annonser  |  Emne: Maltmølle til salgs? 0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] Skriv ut
Skrevet av Emne: Maltmølle til salgs?  (Lest 745 ganger)
Daniel.S
*
Utlogget Utlogget
Trondheim

Vis profil
« på: tir 6 des 2011, 21:38:57 »

Hei. Jeg trenger malt mølle nå siden jeg har begynte med korn men penge har jeg ikke så mye av.
Har noen en Corona mølle eller en billig mølle til salgs? Jeg er i Trondheim om det hjelpe med porto Smiley

M.v.h Daniel
Loggført
Daniel.S
*
Utlogget Utlogget
Trondheim

Vis profil
« Svar #1 på: fre 9 des 2011, 21:04:08 »

Er det ingen som har noen slags mølle til salgs? Sad
Loggført
Nidveg
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Østensjø, Oslo

Vis profil WWW
« Svar #2 på: fre 9 des 2011, 23:12:28 »

For det første er du i feil emnekategori: slikt bør postes i kjøp og salg. For det andre kan det virke som ingen selger brukte for nå, men hvis du bestiller fra http://www.Beersmith.com/barley-crusher/ kan du bestille en fra USA for ca 1200 kroner inikludert frakt og toll (jeg spurte om fraktkostnad til Norge selv). I like!
Loggført
Eduard
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
St. Hanshaugen - Oslo

Den Gyldne Draabe

Vis profil WWW
« Svar #3 på: fre 9 des 2011, 23:27:43 »

Jeg har flyttet tråden til rett sted. Smiley
Loggført

"Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer."
Arnold Schwarzenegger
Daniel.S
*
Utlogget Utlogget
Trondheim

Vis profil
« Svar #4 på: lør 10 des 2011, 00:22:00 »

Takk for det dere to Smiley kr1200 høres ok ut men er fortiden veldig "strapped for cash" så det er derfor jeg håper at jeg kan få meg noe billig.
Loggført
Nidveg
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Østensjø, Oslo

Vis profil WWW
« Svar #5 på: lør 10 des 2011, 12:21:21 »

Takk for det dere to Smiley kr1200 høres ok ut men er fortiden veldig "strapped for cash" så det er derfor jeg håper at jeg kan få meg noe billig.

Jeg anbefaler gjerne noe bedre enn corona, da det er ganske dårlig kvalitet på dem. Vinogbar.no selger coronamølle til 700 kroner, men for den prisen anbefaler jeg å slenge på en femhundrings og skaffe seg en skikkelig mølle for 1200. Men å få kjøpt noe brukt kan jo så klart spare deg for litt penger.

Får håpe noe godt kommer din vei! Coronamøller selges stadig vekk her, og snittprisen for en brukt ser ut til å være 400 kroner.
Loggført
Bjørnar Tøndel
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Sunndalsøra\Trondheim\Agdenes

Vis profil
« Svar #6 på: søn 11 des 2011, 11:56:08 »

For det første er du i feil emnekategori: slikt bør postes i kjøp og salg. For det andre kan det virke som ingen selger brukte for nå, men hvis du bestiller fra http://www.Beersmith.com/barley-crusher/ kan du bestille en fra USA for ca 1200 kroner inikludert frakt og toll (jeg spurte om fraktkostnad til Norge selv). I like!

Hvem var det du kontaktet for å få vite dette?
Loggført

Jeg bare elsker en god IPA når jeg sitter i badestampen
Nidveg
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Østensjø, Oslo

Vis profil WWW
« Svar #7 på: søn 11 des 2011, 20:04:55 »

Hvem var det du kontaktet for å få vite dette?

Brad Smith, ser det ut som.
Sitat fra: e-post
Hi,
  The cost to ship a Barley Crusher to you is a grand total of $66.00 US (shipping only).

If you would like to place an order you can order using our link at http://Beersmith.com/barley_crusher.htm and then paypal the additional shipping (a total of $44.50 above the regular shipping) to bcproducts@peoplepc.com  - The mill will be shipped directly from the manufacturer.

Note that the shipping does not include any customs or duty fees that may be imposed by your country.

Cheers!

Brad Smith
Beersmith.com
Loggført
Sider: [1] Skriv ut 
Norbrygg  |  Ølbrygging  |  Kjøp og salg av utstyr og råvarer  |  Utgåtte annonser  |  Emne: Maltmølle til salgs? « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!