Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
fre 25 mai 2012, 07:34:45

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
95453 innlegg i 8951 emner av 3329 medlemmer
Nyeste medlem: GunnarH
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Ølbrygging  |  Generelt og nybegynnerspørsmål  |  Emne: Steinli æg & færskbryg går over til maltbrygging, trenger noen tips. 0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: 1 [2]  Alle Skriv ut
Skrevet av Emne: Steinli æg & færskbryg går over til maltbrygging, trenger noen tips.  (Lest 539 ganger)
trondk
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Holmestrand

Steinli æg & færskbryg.

Vis profil
« Svar #15 på: tor 26 jan 2012, 23:09:16 »

Hmm, en solid smakløs fjøl, 100X12X600 mm. for å lage en blandespade til mesketanken ?
:-) det lar seg ordne, tror kanskje jeg ville prøvd et stykke ask hvis du vil prøve noe annet enn eik som de fleste bruker, den har ikke tanniner i den grad som eika har.
Jeg skal ikke bruke denne siden som annonseplass, men jeg kan lage spaden for deg også hvis du vil, morsomt å kunne lage noe som er til noe nyttig også:-D
  få høre pris.
hvis du bare vil kjøpe trestykket bør du ta kontakt med noen lokale møbelsnekkere/båtbyggere så har de sikkert et stykke med noe fint du kan forme selv.
Loggført

det blir brygging snart nå..
Oddvar Demmo
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Saltdal/Skjerstad Nordland

Praha 2007

Vis profil
« Svar #16 på: tor 26 jan 2012, 23:33:12 »

Hvordan ser spaden ut ?
Loggført

S. Oddvar Demmo
trondk
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Holmestrand

Steinli æg & færskbryg.

Vis profil
« Svar #17 på: fre 27 jan 2012, 01:02:23 »

denne er ca 110 cm lang, laget i eik.

* P1000808.JPG (2971.97 KB, 3456x2592 - vist 89 ganger.)
Loggført

det blir brygging snart nå..
Shea-Arne
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Melhus

Vis profil
« Svar #18 på: søn 29 jan 2012, 13:10:48 »

jeg bestiller gjerne
Loggført

And what this flood of deeper brown, Which a white foam does also crown. Less white than snow, more white than mortar? Oh my soul! Can this be Porter?
- The Dèjeune
Sider: 1 [2]  Alle Skriv ut 
Norbrygg  |  Ølbrygging  |  Generelt og nybegynnerspørsmål  |  Emne: Steinli æg & færskbryg går over til maltbrygging, trenger noen tips. « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!