|
gustavf
|
 |
« på: ons 25 jan 2012, 21:39:31 » |
|
Det vil bli noen endringer i hvordan øl skal leveres inn til NM 2012. De viktigste endringene blir: - Det skal leveres inn 3 flasker av hvert øl (tidligere 4).
- Forbedømming vil foregå i Oslo, Kristiansand og Trondheim. Klassene vil fordeles mellom om byene og ølene skal leveres i eller sendes direkte til de respektive byene.
- Det vil være ei begrensning på maks 6 deltagende øl per brygger
|
|
|
|
|
Loggført
|
Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
|
|
|
|
frode_skarstein
|
 |
« Svar #1 på: ons 25 jan 2012, 22:46:59 » |
|
Muligens står dette andre steder, men hva bestemmer hvilken by man sender til?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #2 på: ons 25 jan 2012, 23:03:22 » |
|
Forbedømming i Trondheim: Klasse C IPA Klasse D Lys Ale
Forbedømming i Kristiansand: Klasse A Lys Lager Klasse B Mørk Lager
Forbedømming i Oslo: Alle øvrige klasser
|
|
|
|
|
Loggført
|
Frisk doft av citrus, av den typen Wunderbaum-producenterna förgäves letat efter i sina laboratorier i tre generationer.
|
|
|
|
frode_skarstein
|
 |
« Svar #3 på: ons 25 jan 2012, 23:08:18 » |
|
Flottings - jeg erindrer særdeles vagt at jeg har sett dette før. Så takk! 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #4 på: ons 25 jan 2012, 23:34:53 » |
|
Flottings - jeg erindrer særdeles vagt at jeg har sett dette før. Så takk!  Neppe  Fordelinga ble foreslått første gang på lørdag og vedtatt i dag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
frode_skarstein
|
 |
« Svar #5 på: ons 25 jan 2012, 23:35:50 » |
|
Det bekrefter bare at mine wiretaps funker.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
|
MudGun
|
 |
« Svar #7 på: tor 26 jan 2012, 11:36:02 » |
|
Kva er adressene?
|
|
|
|
|
Loggført
|
Happiness is a warm beer!
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #8 på: tor 26 jan 2012, 11:48:03 » |
|
Kva er adressene?
Adressene kommer samtidig med påmeldingsskjemaet. De er ikke 100% klare enda, da vi må sikre at postkontorene vi bruker klarer å ta i mot såpass mye pakkepost på kort tid.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
ØysteinM
|
 |
« Svar #9 på: tor 26 jan 2012, 13:29:25 » |
|
Er det sagt noe om frister ennå?
|
|
|
|
|
Loggført
|
www.barebrygg.noPå Flaske: Barsels (sitrus) IPA | 4 x American Style Black Ale | Münchener Dunkel | Rauchbier | + masse rester Kommende brygg: Kandidat til Publikums favoritt (IPA) | Porter-serie | Über-imperial Stout
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #10 på: tor 26 jan 2012, 13:38:41 » |
|
Innleveringsfrist 1. mars.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Tore André
|
 |
« Svar #11 på: fre 27 jan 2012, 15:24:06 » |
|
Heisann:)
Lurte på om man i tillegg til de tre flaskene som leveres inn til NM, må holde av noen flasker til et eventuelt skandinavisk mesterskap skulle man gå seirende ut av konkurransen, slik som det har vært tidligere.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #12 på: fre 27 jan 2012, 15:53:46 » |
|
Lurte på om man i tillegg til de tre flaskene som leveres inn til NM, må holde av noen flasker til et eventuelt skandinavisk mesterskap skulle man gå seirende ut av konkurransen, slik som det har vært tidligere.
Skandinavisk mesterskap er ikke endelig avklart, men vi regner med at det blir avholdt i år også. Det er altså lurt å holde av noen flasker om man mener man har håp om å komme langt opp på listene. Flaskene som skal til skandinavisk mesterskap behøver ikke være av samme type som til NM, da det uansett vil være kjent hvem som har gått videre og kravet til anonymitet er litt annerledes.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
AndersBolager
|
 |
« Svar #13 på: tir 28 feb 2012, 10:12:43 » |
|
Innleveringsfrist 1. mars.
Huff. Den siste ferien min kom veldig ubeleilig for planleggingen av årets NM  Betyr dette at flaskene må være sendt 1. mars, eller at de må være sendt så tidlig at de blir levert av posten denne dagen?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
gustavf
|
 |
« Svar #14 på: tir 28 feb 2012, 12:15:46 » |
|
Huff. Den siste ferien min kom veldig ubeleilig for planleggingen av årets NM  Betyr dette at flaskene må være sendt 1. mars, eller at de må være sendt så tidlig at de blir levert av posten denne dagen? Det betyr at de må være levert på postkontor senest på torsdag.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|