Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
fre 25 mai 2012, 10:04:02

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
95461 innlegg i 8951 emner av 3329 medlemmer
Nyeste medlem: GunnarH
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Oppskrifter  |  Oppskrifter generelt  |  Emne: Robust porter med brown malt 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] Skriv ut
Skrevet av Emne: Robust porter med brown malt  (Lest 286 ganger)
FrodeSy
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Sjøholt

Vis profil
« på: lør 4 feb 2012, 22:55:02 »

Har 1 kg brown malt som eg har lyst å bruke delar av i ein porter. Eg er ikkje av typen som heller mot den brune porteren, snarare mot ein litt rista ein, på grensa mot stout. Skal i nær framtid brygge imperial stout, så eg er på jakt etter oppskrifter på ein porter av typen robust. Den skal ikkje vere heilt på grensa mot stout, men eg skulle gjerne hatt med eit visst rista preg utan at den skal konkurrere mot ein stout.
Om nokon har ei oppskrift de har prøvd med hell, så er eg interessert i innspel.
Loggført

"When I read about the evils of drinking, I gave up reading"
- Paul Hornung -
Kjetil S
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Bergen

Ølbart på andre fora

Vis profil
« Svar #1 på: søn 5 feb 2012, 01:45:48 »

Whitbread 1850 London Porter er en klassiker. Til 20 liter går akkurat et kilo, så det passer jo bra. Vær obs på at den trenger noen måneders lagringstid (før det er den ganske barsk), men den er digg. WLP013 passer godt.
Loggført
FrodeSy
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Sjøholt

Vis profil
« Svar #2 på: søn 5 feb 2012, 08:52:55 »

Mange takk, Kjetil. Veldig artig at du anbefalte denne oppskrifta då eg faktisk har registrert meg denne frå før av.

Ser dei anbefalar 3 timars mesk. Rekner med at det er for å nærme seg slik dei meska i tidlegare tider, før dei fann ut at mesking kan gjerast på kortare tid. (Der er framleis tradisjonsbryggarar i bygda her som mesker i 3 timar.) Veit du noko om dette?
Loggført

- Paul Hornung -
FrodeSy
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Sjøholt

Vis profil
« Svar #3 på: søn 4 mar 2012, 10:45:08 »

Nærmer seg brygging av denne. Har slurry av både 005 English ale og 007 dry English ale frå ein bitter som skal flaskast i kveld. Tenker bruke 005, men er open for innspel på gjærvalget...
Loggført

- Paul Hornung -
Sider: [1] Skriv ut 
Norbrygg  |  Oppskrifter  |  Oppskrifter generelt  |  Emne: Robust porter med brown malt « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!