Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
fre 25 mai 2012, 10:40:18

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
95464 innlegg i 8951 emner av 3329 medlemmer
Nyeste medlem: GunnarH
* Hovedside Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter  |  NM i hjemmebrygging  |  Emne: Peanøtter...og andre tilbakemeldinger 0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] Skriv ut
Skrevet av Emne: Peanøtter...og andre tilbakemeldinger  (Lest 454 ganger)
geirivar
*
Utlogget Utlogget
Manglerud, Oslo

Twilight Alehouse

Vis profil WWW
« på: søn 6 apr 2008, 01:50:43 »

Takk til arrangørene for et godt NM. Mange spennende brygg i publikumskategorien Smiley

Men en ting: hva har peanøtter å gjøre på et arrangement hvor man skal smake på ulike øl og gi dem karakterer? Peanøtter er jo totalt ødeleggende for smaksløkene. Det hadde kanskje vært bedre med en nøytral kjeks for å gjøre munnen klar til å teste neste øl? Smiley

Venter forøvrig i spenning på de komplette resultatene for flaskekonkurransen. Deltok selv med en stout i kategorien for sterke spesialøl, og gleder meg til å lese dommerskjemaene, uansett hva som måtte stå (det var det andre brygget jeg noensinne har laget).
Loggført
joques
Medlem i Norbrygg
Utlogget Utlogget
Oslo

Vis profil
« Svar #1 på: søn 6 apr 2008, 11:03:18 »

Dommerkommentarene tar det vanligvis litt tid med, det er ca 250 skjemaer som skal scannes og digitaliseres, så det er en del jobb.

Selve resultatene kommer nok i løpet av dagen, vil jeg tro Smiley
Loggført

Joakim Ruud, Botsen Nanobryggeri
For to accuse requires less eloquence, such is man's nature, than to
excuse; and condemnation, than absolution, more resembles justice.
 -Hobbes, Leviathan
Riis'en
Styremedlem
*
Utlogget Utlogget
Drammen

Vis profil WWW
« Svar #2 på: søn 6 apr 2008, 15:10:07 »

TUSEN TAKK! For en fortreffelig aften! Jeg virkeli stoorkoste meg! Gleder meg til nehste år allerede, selv om hodet mitt argumentere mot.  klovn Da skal jeg sørge for å ha bøtter med PF Smiley
Loggført

Lieber einen Bauch vom Saufen als einen Buckel vom Arbeiten
Sider: [1] Skriv ut 
Norbrygg  |  Norbrygg og generelt  |  Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter  |  NM i hjemmebrygging  |  Emne: Peanøtter...og andre tilbakemeldinger « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!