Vi møtes til en uformell kveld med mat og god drikke.
- Det blir premieutdeling for NM-vinnerne Terje og Thorbjørn. De sier litt om sine øl og tar med smaksprøver.
- Premieutdeling for vårens flaskekonkurranse. Se forumtråd.
- Vi byr på pizza
- Du ordner egen drikke. Gjerne hjemmebrygg.
- Kvelden er for medlemmer og også for ikke-medlemmer som er nysgjerrig på Norbrygg. Ta med en bryggevenn!
- Billetter – gratis – på Hoopla
Vel møtt!

